Film: Beyond the prairie 1+2

Hier kun je praten over de films van het Kleine Huis, de serie op tv, waar de serie te koop is. Alles behalve over de seizoenen dus!
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 24-07-2013 16:10

Nee, Peter, ik zeg toch duidelijk dat ik deel 1 nu in gedeeltes als film heb. :P
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 21-11-2013 23:21

Ik moest even iets uitzoeken en kwam toen weer drie onbekende stukjes uit deel 1 tegen. Zo leuk; 1/Laura die in de klas haar gedichtje over "Lazy, lousy, Jane" moet voorlezen, waarna Cap Garland buiten zegt dat hij het heel goed vond, 2/een scene over het tarwe halen in de lange winter, waarbij Almanzo zegt te gaan en Cap ook aanbiedt mee te gaan en 3/Laura die voor het eerst les geeft aan een stel leerlingen waarvan er enkele groter en ouder zijn dan zij.
Ik zoek nog even verder, waarna ik alles weer film.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 21-12-2013 14:26

Nog een scene gevonden: pa is stervende en Laura komt naar De Smet om afscheid te kunnen nemen. Pa verzoekt haar een laatste ritje over de prairie met hem te maken.
Ontroerend!

Rose, is het jou nog gelukt om mijn dvd te kopiëren nadat jij hem had geleend, of is het alleen maar bij bekijken gebleven? Ik heb hier eigenlijk niets meer over gehoord.
Afbeelding

Gast

online delen?

Bericht door Gast » 27-09-2014 19:19

Hallo,
Ik wilde even reageren op dit (oude) bericht.
Heel jammer dat de film niet makkelijk te verkrijgen is hier maar zoals ik lees zijn er toch mensen onder jullie die de film tot hun beschikking hebben?
Dan zou er eventueel geprobeerd kunnen worden de film van de dvd (oorspronkelijk of gekopieerd) te halen mbv het programma poweriso en dit bestand online door te geven aan mensen die hierom vragen.
Zou er iemand zijn die hier moeite in wil stoppen of...???
Groetjes van Emma

Gast

Re: online delen?

Bericht door Gast » 25-10-2014 16:18

Emma_33 schreef:Hallo,
Ik wilde even reageren op dit (oude) bericht.
Heel jammer dat de film niet makkelijk te verkrijgen is hier maar zoals ik lees zijn er toch mensen onder jullie die de film tot hun beschikking hebben?
Dan zou er eventueel geprobeerd kunnen worden de film van de dvd (oorspronkelijk of gekopieerd) te halen mbv het programma poweriso en dit bestand online door te geven aan mensen die hierom vragen.
Zou er iemand zijn die hier moeite in wil stoppen of...???
Groetjes van Emma
Hallo Emma
Dank je wel voor je reactie!
Ik heb er zelf weinig verstand van, jij wel?

Wil je verder ook meepraten met ons? Zou leuk zijn!

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2014 22:19

Emma,als jij er verstand van hebt zou dat heel fijn zijn!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 11-05-2019 22:51

Heb nu toch iets ontdekt:: Beyond the prairie deel 1 is via you tube te bekijken. Het is een film van bijna 2 uur. Wel heel veel reclame tussendoor en vanzelfsprekend in het engels.
Afbeelding

Plaats reactie