Welke rol zou jij willen spelen?

Hier kun je praten over de films van het Kleine Huis, de serie op tv, waar de serie te koop is. Alles behalve over de seizoenen dus!
Plaats reactie
Gast

Welke rol zou jij willen spelen?

Bericht door Gast » 26-04-2014 15:00

Er is een tv-serie van Het Kleine Huis die we natuurlijk allemaal kennen.
Er is een andere serie over Het Kleine Huis, nl Beyond the prairie, die we in Nederland nauwelijks kennen, maar die veel waarheidsgetrouwer is.
En Columbia Pictures doet nu de casting voor een nieuwe film over Het Kleine Huis.

Als je je nu niet hoeft te bekommeren om je leeftijd en uiterlijk, welke rol in welke serie en/of film zou jij dan graag willen spelen?
Wat is jou top 3?
En waarom?

Gast

Bericht door Gast » 06-05-2014 19:22

Zal ik maar beginnen dan?

Op 1:
Laura
Natuurlijk zou ik wel graag een hoofdrol willen spelen en overal bij willen zijn. Dus ik zou best Laura willen spelen.

Op 2:
Nellie
Als ik kijk naar de nu bekende tv-serie dan lijkt eigenlijk de rol van Nellie mij het leukst; lekker gemeen kunnen spelen en altijd van die mooie jurken aan! Ja in de bekende tv-serie lijkt Nellie mij een geweldige rol!

Op 3:
Almanzo
Het lijkt wat raar om een mannenrol te willen spelen maar daarom juist lijkt het mij wel leuk, heel wat anders dan de vrouwenkant en al lekker jong zelfstandig zijn en dan ook de "heldendaad" tijdens de lange winter.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 09-05-2014 20:22

Ik zou graag Harriet of Nellie willen spelen. Toen ik nog op toneel zat vond ik het altijd leuk om 'komische' slechteriken te spelen, dus deze rollen zou ik erg leuk vinden om te doen! Als derde zou ik Laura willen spelen; zoals Rose ook zegt is zij de hoofdpersoon en is zij ook de schrijfster, dus dat maakt het wel bijzonder.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ad
Berichten: 100
Lid geworden op: 03-09-2011 20:51

Bericht door Ad » 01-10-2014 21:03

Ik zou Nels dan willen spelen maar zo goed als hij zou nooit kunnen natuurlijk.

Plaats reactie