The Little House Years

Hier kun je praten over de films van het Kleine Huis, de serie op tv, waar de serie te koop is. Alles behalve over de seizoenen dus!
Gast

The Little House Years

Bericht door Gast » 19-10-2015 12:34

Ik hoop dat die ene ontbrekende film: The Little House Years, ook nog een keer wordt uitgegeven.

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 19-10-2015 19:40

The Little House Years?????
Wat is dat dan voor een film? Ken ik niet! Heb je hier een plaatje van?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 19-10-2015 23:37

Een special in het thema thanksgiving, hoort bij seizoen 6. Michie heeft er hier weleens wat over verteld. Als ik erop google kom ik onder andere de leader van die special tegen: https://www.youtube.com/watch?v=FYxrbz03XFM


Hier lees je er meer over:

http://www.imdb.com/title/tt0236433/plotsummary

Om 1 of andere duistere reden is dat de enige aflevering/special van de hele serie die nooit is uigegeven op DVD. Heel jammer, want dan zou de serie pas helemaal compleet zijn.

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 20-10-2015 10:47

Dat zou inderdaad leuk zijn geweest zeg, deze 3 uur durende aflevering. Ik heb er ook nog nooit iets van gezien. Moet ik toch maar eens uitpluizen. :D
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 21-10-2015 11:01

Michie zei er het volgende over op Facebook:

Volgens Dean Butler heeft het met rechten te maken maar hij weet ook niet precies wat er aan de hand is. In Amerika wordt hij nog wel af en toe uitgezonden op tv. Zou leuk zijn als ze hem toevoegen als bonus op de seizoen 6 blu ray box. Of misschien dat wanneer Little House op netflix beland dat je hem daar kan kijken.

Vind het maar een raar verhaal, zijn die rechten dan zo anders dan bij de andere afleveringen en specials die wel zijn uitgebracht?

Ik vraag me vooral af of de EO deze special destijds heeft uitgezonden? Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit kunnen achterhalen.

Charles Ingalls
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-09-2011 17:04

Bericht door Charles Ingalls » 21-10-2015 16:31

.
Laatst gewijzigd door Charles Ingalls op 13-09-2022 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 21-10-2015 19:34

Och, Andre, nu maak je me wel heel nieuwsgierig :lol: .
Zou het mogelijk zijn dat we het net zo doen als toentertijd met ' Beyond the prairie'?
Zo ja stuur ik je zsm. een pb, oké?
Afbeelding

Charles Ingalls
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-09-2011 17:04

Bericht door Charles Ingalls » 21-10-2015 20:00

.
Laatst gewijzigd door Charles Ingalls op 13-09-2022 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Bericht door Gast » 23-10-2015 09:33

Leuk van je Dre!

Het is best een leuke aflevering om te zien! Ik heb deze episode zelf niet maar heb m wel gezien, een paar x zelfs, Hallmark heeft m idd
ook en ook nog wat andere kanalen waar je je dan wel op moet abonneren.
Hij is nooit op dvd uitgegeven omdat het een soort bonus was.
Als ik het mij goed herinner was het zo: Men wilde vieren dat de serie al 5 jaar liep. Er zijn toen lievelings fragmenten verzameld van fans maar ook van de cast zelf en daar heeft men een verhaal omheen gesponnen. Dit is als 1 lange "feestuitzending" uitgezonden. Daarna hebben sommige zenders het in 3-en geknipt en het als afleveringen uitgezonden. De zenders die deze film toendertijd hebben uitgezonden en hem nog hebben, mogen hem gewoon blijven uitzenden.
Ik denk dat men toen niet voorzien heeft dat er jaren later nog zoveel vraag naar was, dan zou er vast anders mee omgegaan zijn.

De aflevering bevat veel terugkijkmomenten net zoals eigenlijk met die ene kerstspecial.

Peter, ik ben het met je eens, het zou leuk zijn als deze extra episode eens op dvd zou verschijnen.

Gast

Bericht door Gast » 23-10-2015 18:31

Ik heb een berichtje aan de EO verstuurd, met de vraag of zij deze special ooit hebben uitgezonden. Zij gingen dat voor me nakijken, anders kan de EO misschien wel iets voor ons betekenen...

Ze gaan het Kleine Huis ook op Blue Ray uitbrengen, wie weet dat hij dan daarbij komt...

Maar zijn het nou alleen fragmenten? Of zitten er ook nieuwe beelden in?

Plaats reactie