Melissa Sue Anderson- Mary Ingalls

Alles over de actrices van Het Kleine Huis op de Prairie
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Melissa Sue Anderson- Mary Ingalls

Bericht door Halfpint » 18-06-2011 13:48

Afbeelding



Melissa Sue Anderson heeft vaak gezegd dat Michael Landon, de man die haar aardige en beschermende vader speelt in de populaire “Little House on the Prairie" series, bijna op een vader voor haar in het echte leven lijkt. En een enkel goed voorbeeld illustreert dat. Op een dag kwam Jonnny Carson, van de beroemde “Tonight Show", de set bezoeken. Toen hij Melissa Sue zag, begroette hij haar onmiddellijk en vroeg haar hoe haar cijfers van school waren. Voor Melissa een woord kon zeggen, zei Mike Landon met luide stem en duidelijke trots: “Ze deed het heel goed, dank u. Zij behaalt een diploma van de hoge school op haar vijftiende".

Melissa waardeerde die vaderlijke interesse in haar leven, omdat haar eigen ouders waren gescheiden toen ze twaalf was en de scheiding was voor haar zeker niet makkelijk, deze ervoer ze als bitter.

Missy, zoals iedereen haar noemde, vooral op de set om haar uit elkaar te houden met de andere Melissa, haar medester genoemd Gilbert, was geboren in Berkeley, Californie op 26 september 1962. Zij en haar oudere zus en hun ouders verhuisden vrij vaak rond de Golden State, tot ze zich definitief settelden in Los Angeles. Kort daarna ontstond er voor het eerst verwijdering tussen Missy's ouders; zij was toen zeven. Het was een ontbering. Astma was een ander probleem dat ze heeft moeten behandelen, maar ze begon met danslessen om haar longen en haar geest sterker te maken.

Zoals ze zich herinnert, “Ik gebruikte het denkbeeld: ik wil een danser zijn" en dan glimlacht ze. “Ik had een dansleraar die gehuurd was bij Paramount in de 1930 er jaren om hun grote dansster te zijn, toen elke studio Donald O Connor of Gene Kelly had. Ze zetten hem onder een contract, maar hij kon niet acteren, zelfs niet nadat ze hem alle aardige dramacoaches stuurden. Ze hebben hem van zijn contract moeten ontslaan. In ieder geval, hij voelde dat hij talent als danser had en vertelde me dat ik wat acteerervaring moest krijgen, zodat hetzelfde mij niet zou gebeuren."Maar terwijl ze danste, realiseerde haar leraar zich dat Melissa geschikt was om meer te doen en hij adviseerde haar moeder voor Melissa een agent te vinden. Snel nadat ze had ondertekend, begon ze te verschijnen in reclamespotjes en als televisie gast ster in shows als
shaft en The Brady Bunch.  Een van haar herinneringen van die vroege dagen is een scene waarin ze moest kussen in “The Brady Bunch", de familiefilm.

“Ik kuste een van de jongens van “The Brady Bunch. Het was de eerste keer en ik besloot dat ik het nooit weer zou doen". Melissa is echter van mening veranderd: ze geeft toe dat ze het nu niet meer erg zou vinden zo'n scene te moeten doen.

Nadat ze wat ervaring met acteren had opgebouwd, besloot Melissa dat het echt haar gebied was. "Nu houd ik meer van acteren omdat ik dat beter kan dan dansen, maar het moet mogelijk zijn om alles te doen" zei ze.

Kort erna, won ze de rol van Mary Ingalls in Little House on the Prairie. Landon bekeek haar 1 keer en besloot ter plekke dat zij degene was voor de rol. Ze was gekozen, verklaart Landon met een waarderende blik naar Melissa, “omdat we een mooi gezicht wilden. Het grappige was dat ze een fantastische actrice werd".

Hoe vind ze de rol van Mary Ingalls, nu ze het gedurende een aantal jaren heeft gespeeld ? Ze beantwoordt dat de rol heel leuk is maar dat ze soms liever zou spelen wat ze "een gemeen kind" noemt. Dat is in tegenstelling met dat ze zo lief zou zijn in de show. “Ik houd er van allerlei verschillende rollen te doen, komedie en drama. Lachen als richtssnoer en de volkomen geloofwaardig overkomen, is het belangrijkste tijdens het acteren", bekent ze.

De nadelen zijn geen kwestie voor haar, Melissa zegt dat ze haar baan echt leuk vind. “Ik hou van mijn werk. Het is hard werk, maar het is pret. We werken het meest van de dag. En tijdens de paar minuten dat we vrij hebben, is er niet genoeg tijd om ergens anders te spelen. In weekends speel ik. Dat is mijn tijd.

Ze zingt de hoogste lofprijzingen voor de cast en de crew. “Little House is de gaafste show in de wereld om aan te werken en het is fantastisch plezierig om aangekleed te zijn in al die kostuums. Al betekent het dat ik nooit een kleurtje kan krijgen in de zomer. Ik draag makeup over mijn gezicht en handen en de rest van mij is compleet behandeld met rokken, pantalons, lange kousen en hoge knoopschoenen".

Aangezien Melissa nog steeds geen 18 is (dat zal ze eerder zijn dan in 1980), moet haar moeder haar nog steeds elke dag begeleiden naar de set. Dat is in het kader van de wet. “Mijn moeder neemt me mee naar de set en blijft de hele dag bij me, zegt ze. Een typische dag voor Melissa begint om 6 uur 's morgens als haar wekker afgaat. Ze gebruikt een uur voor lunch en dan wordt de rest van de dag besteed voor de camera's of op school. Nu, echter, zoals Mike Landon trots opschepte, heeft ze haar diploma voor de hoge school verdiend door zowel de priveschool als de instructies op de set.

Landon herinnert eraan dat Melissa Sue echt is gevorderd tijdens het vervolg in de film. “Ze was eerst geen acteur, zei hij, “maar ze was een werker!

Maar er waren tijden wanneer dingen niet altijd zo vlot liepen tussen de cast leden. In 1977, raakte Missy overstuur doordat ze op een punt de beste rol verloor aan haar jongere zus op televisie, gespeeld door Melissa Gilbert. Mike haalde rechtstreeks dingen uit de weg en had lange discussies met de beide meisjes en hun moeders. Hij was erg zorgzaam en wilde niemand pijn doen.

En dat was niet het enige probleem dat opflakkerde tijdens de show. Een blindheidscene werd geschreven in het script voor Melissa Sue en ze was opnieuw bezorgd dat het een manier zou zijn om haar uit de film te halen. Weer kalmeerde Mike haar verstoorde gevoelens en spoorde haar aan op hem te vertrouwen. Het definitieve resultaat was dat de aflevering met het blindheids verhaal de hoogstgewaardeerde Little House aflevering van het seizoen was. Niet alleen dat, Melissa was ook genomineerd voor een Televisie Emmy Award door deze scene.

Mike belde Melissa Sue op om haar met haar nominatie te feliciteren, op zijn kenmerkende vaderlijke manier. Zij herinnert zich dat het gesprek zo emotioneel werd dat ze toen ze ophingen, omdat ze allebei in tranen waren. Het is er alleen maar een voorbeeld van hoe close Michael Landon is tegen iedereen van de show en hoeveel hij geeft om ieder alsof het zijn eigen familie is. Een commentator heeft eens gezegd: het is vanwege zijn grote mate van zorgzaamheid dat Michael Landon zo door iedereen wordt geeerbiedigd. Dat is zijn rijkdom"

Melissa kan niet enthousiaster zijn over het werken met Mike. "Hij is prachtig, hij is fantastisch, een echte aardige kerel. Hij is heel gemakkelijk, raakt nooit verstoord, en hij verteld je exact wat hij wilt en als een andere regisseur jou begeleid en jij begrijpt niet wat hij bedoelt, zal Mike je erbij helpen. Hij is super aardig."

Toen ze zag hoe goed Mike zich had aangepast aan de vele rollen die hij speelt in “Little House on the Prairie was hij haar voorbeeld, of hij heeft haar in ieder geval aan het denken gezet over andere richtingen naast acteren. Zij heeft heel wat ambities en ze heeft bepaald dat niets haar zal tegenhouden om te doen wat ze wil.
“Ik wil een regisseur worden. Ik stel me voor hoe het is om vaak een script te lezen en dat je je afvraagt hoe ze het zullen doen. Je wilt het er echt keurig uit laten zien, maar dan laten ze het er anders uit zien. Het kan beter zijn of op zijn minst zo goed als jouw idee, maar nog was het niet de manier die jij wilde en je raakt teneergeslagen. Ik weet dat ik meer van regisseren houdt dan van acteren. Acteren is beweren, beweren alsof je iemand anders bent."

In veel opzichten beweert Melissa dat ze echt een ouderwets meisje is, ondanks haar beroemdheid en haar acteer carriere. Ze is alleen maar een beetje stil en verlegen en zou veel liever een boek lezen, dan in een boom klimmen. En wanneer het over het lezen van boeken gaat, doet ze dat heel goed en heeft altijd goede cijfers.
Ze is ook erg traditioneel in haar opvattingen over het huwelijk en een gezin. “Ik zou graag vier of zes kinderen willen hebben, ik houd van grote gezinnen. Misschien omdat wij slechts met zijn tweeen zijn. Je wilt altijd wat je niet hebt. Ik wil misschien een groot gezin en waarschijnlijk krijg ik een kleine. Wat ik wil zien in mijn man? Net als iedereen wil, een echte leuke en lieve.
Een ding is zeker, Melissa is erg kritisch over zichzelf als actrice en als persoon. Ze is erg veeleisend voor zichzelf en doet altijd grote moeite. Zoals met haar gewicht. “Als ik een pond bij ben gekomen, weet ik het, zegt ze bescheiden. “Het eerste wat ik elke morgen doe is op de weegschaal stappen en als ik over de 102 pond kom, probeer ik die dag om meer te doen en minder te eten.
Haar gewicht is 54, dus daarom is Melissa zo voorzichtig is. Melissa's favoriete maaltijd met bewuste calorieen, is melk zonder vet en een salade voor lunch, geroosterde vis en een groene groente voor het avondeten. Maar ontbijt is iets wat ze echt niet kan verdragen als ze opstaat voor “Little House on the Prairie" om half 5 's morgens.
" Ik zie geen reden om te eten als ik geen trek heb.
Melissa zegt dat het steeds een soort geduvel oplevert als mensen vertellen dat ze gelukkig is omdat ze dun is. Zij vindt niet dat ze zich gelukkig voelt omdat ze enkel gedisciplineerd en altijd waakzaam moet zijn over wat ze in haar mond stopt. Ze heeft een sleutel waarmee ze checkt of haar figuur uit de hand loopt of dat ze een paar duimen te dik is als zij wil. En dat met haar spijkerbroeken. Als die maar goed passen, weet ze dat ze op het juiste spoor is.
Ze heeft ook een superoefening om haar dijen slank te houden. Wat ze doet is: op de vloer gaan zitten, haar knieen zo opheft dat haar hielen dichtbij haar billen zijn, en ze dan terug gaan liggen zonder de grond te raken. Dan kruist zij haar handen over haar borst, zit weer rechtop en laat het dan achter haar weer naar beneden gaan, maar niet op de normale manier. Het is een strenge oefening en een die echt werkt voor Melissa. Ze is er echt bekwaam in geworden is, zodat ze het 100 keer kan doen.
Terzijde van het doen van kleine oefeningen en andere kwesties, voelt Melissa dat ze niet altijd de rol van ster wil spelen. Ze blijft net zo onaangetast en eenvoudig als ze was toen ze voor het eerst de set op stapte. Ze is er zich goed van bewust dat er nadelen zijn aan beroemd zijn. Zoals de constante herkenning, waaraan ze zich af en toe ergert. “Als ik naar Disneyland of ergens anders heen ga, draag ik altijd een zonnebril en een hoed en zo. Wanneer ik met vrienden ben wil ik niet dat ze steeds moeten wachten en zich moeten vervelen, omdat ik handtekeningen uit moet delen. Het is moeilijk om niet onelegant te worden.
Dingen doen met vrienden is een van Melissa's favoriete activiteiten. Ze geniet ervan om naar films te gaan. Koken is een ander van haar hobby's: “Mijn specialiteit is dessert. Ik maak een goede avocadotaart.. Ik verzamel ook klokken. Ik heb er ongeveer 130 (misschien meer) van uit de hele wereld."
Ze heeft ook een gloednieuwe, vlam-rode sportauto (Ford van $7000) een van de eerste dingen die ze kocht, om het succes wat ze heeft gevonden met “Little House on the Prairie", te vieren. Het is echter niet de reden dat Melissa naar Holleywood is gegaan.
Ze is extreem close met haar moeder, met wie ze in een keurig gemeubileerd apartement in Burbank leeft. Daar is zij altijd bereid om binnen te lopen en te helpen om alle karweien klaar te krijgen. Als ze thuis is, wordt ze niet behandeld als Melissa Sue Anderson, de ster, evenmin is ze bereid om zo te doen. Ze is net als andere mensen. Ze heeft zelfs een keer op een paar buurkinderen gepast. En ze leeft van een wekelijks bedrag, zodat ze leert om een begroting voor haar geld te maken, inplaats van het alleen maar besteden op een vrije manier. Zoals ëlk echt Californisch meisje, zegt Melissa: Ik hou van het strand! Ik ga niet zo vaak omdat er niet zoveel tijd is in de zomer. Als ik rijk en succesvol en beroemd ben, wil ik een herenhuis op het strand en een ook een huis in de bergen hebben. Ik houd er van om heel wat ruimte te hebben.. je bent bij de bergen of het strand niet belemmerd. Kijk rond naar al die ruimte. Het mag overbevolkt worden maar al het water is van jou. En ik hou van skien.
Melissa is ook gek op dansen, vooral in een disco- en ze heeft plezier in zwemmen en schaatsen. En een van haar grote ambities is vlieglessen nemen. Niettemin haat ze huiswerk. Dat was nooit een van haar favoriete dingen en ze is blij dat ze niet meer met haar hoofd boven schoolwerk hoeft te hangen, omdat ze een diploma heeft behaald.
Hoewel ze van acteren houd en er een levenslange carriere van wil maken, zijn er voor Melissa dingen,die haar een ongemakklelijk gevoel geven, wat betreft de eisen van het beroep. Als voorbeeld, zoals ze zegt over romances op het scherm: “Het is verwarrend! Ik hou er niet van om jongens te kussen die ik niet ken. Iedereen kijkt en iedereen maakt er grapjes over. Zelfs mijn vrienden op school plaagden me, nadat ze me op televisie een jongen zagen kussen.
Alhoewel ze nooit gek op huiswerk was, was Melissa er altijd voor in om veel boeken te lezen. Ze zou altijd alles verslinden wat ze in haar handen kreeg. “Ik lees alles, zegt ze met een brede grijns."“Korte verhalen, romans, geheimen. Ik hou van vlotte dingen. Melissa probeert altijd aardig te zijn voor de crew en cast van “Little House on the Prairie. Ze is altijd dankbaar voor de manier waarop Mike Landon haar behandeld en ze is extra aardig voor nieuwkomers. Bijvoorbeeld, ze zegt dat ze probeert sportief en behulpzaam te zijn voor de tweelingen Lindsay en Sidney Greenbush, die samen de rol van Carrie Ingalls in Little House on the Prairie spelen.
Melissa houdt van het een-grote-gelukkige-familie- gevoel van het alles en zegt dat het geweldig is om in deze atmosfeer te werken. Zelfs de cameraman merkt de warmte en de opwinding onder de leden van de show op. “De show lijkt op een grote gelukkige familie, zegt de cameraman, Ken Hunter. § Met Michael als de vader figuur.§ 

Het is zeker dat Melissa iedereen heeft verrast met de hoeveelheid van haar acteertalent. Afgezien van een paar reclamespotjes, zoals voor Mattel speelgoed en Spaghetti, en een paar verschijningen op een paar nachtshows, had ze nauwelijks een paar kredieten. Maar nu is ze echt gegroeid als een actrice en iedereen, inclusief Melissa zelf, is overweldigd door die ontwikkeling. Ze is echt dankbaar hoe ze is veranderd en tevoorschijn is gekomen van een amateur in een volwaardige beroeps actrice.
Haar groeien in acteren is wat Melissa laat denken over andere gebieden van tvzaken. Ze wil schrijven, en zoals ze al eerder zei, regisseren. En ze wil trouwen maar een carriere draaiend houden zo lang als ze kan. Zeker met de hoeveelheid talent die ze heeft laten zien als actrice, kan ze alle rollen krijgen die ze wil. En haar schoonheid is vergeleken met die van een jonge Grace Kelly, dus dat helpt ook.
Zeker is: Melissa heeft haar voeten stevig op de grond staan. Wat er ook gebeurd, welke rollen ze ook op haar weg krijgt, welke soorten prijzen en bekendheid ze krijgt in de toekomst, ze gaat niet veranderen. Ze zal altijd enigszins het ouderwetse meisje zijn en dat is iets wat over moet blijven.
Ze wordt lief genoemd, oprecht, onbeschadigd en onverward natuurlijk. Mensen hebben gezegd dat ze verrast zijn dat ze actueel is in tv zaken, maar misschien is dat een deel van Melissa's charme. En haar talent. Ze had echter niet haar schitterende talent kunnen laten zien in haar rol in “Little House on the Prairie als ze ook niet iets van die pioneers geest en dat ouderwetse gedrag in haar hart had. Het maakt Melissa niet alleen een fantastische actrice, maar ook de aardige persoon die iedereen als vriend wil hebben.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 26-06-2011 12:48

Melissa Sue Anderson Interview

________________________________________

Vraag 1: Kan jij me vertellen hoe het proces is gegaan dat je Mary Ingalls/Kendall in Little House on the Prairie mocht spelen? Wat herinner je je over jouw auditie en hoe voelde je je toen ze je vertelden dat jij de rol had?

Melissa Sue Anderson: Er waren ongeveer 50 meisjes gevraagd voor de rol van Mary. De groep werd kleiner na de ontmoeting met een kamer vol NBC- medewerkers. We waren met 25 meisjes om voor te lezen aan Michael Landon- die een trilling op zichzelf was, mag ik toevoegen. De groep werd opnieuw verkleind voor een tvtest. Ik was pas elf, dus ik kan echt niet vertellen hoe lang die was, maar het was gebeurd voor ik het wist. Ik was verrukt toen ik hoorde dat ik de rol had!

Vraag 2. Wat zijn je herinneringen aan het filmen van de eerste aflevering?

MSA: Ik denk dat je de pilot bedoeld, de 2uurs film. We speelden in Stockton en Sonora in Californië. Het regende veel in Stockton- onze zware vrachtwagens verzakten in de modder. In Sonora sneeuwde het en het was er vreemd. We moesten een regenscene doen en een extra regensproeter gebruiken, en natuurlijk vroor het. We waren allemaal doorweekt! Karen Grassle opened de deur van mijn kleedkamer omdat ik zelf te erg rilde, terwijl ze zelf net zo bevroren was als ik, heel aardig!

Vraag 3. Wat zijn je herinneringen aan de vergevorderde Michael Landon, die zo’n aandrijvende kracht was achter de show? Het is legendarisch dat hij heel gek op wezenlijke grappen op de set was- is dat een kloppende uitspraak?

MSA: Hij probeerde me altijd aan het lachen te maken aan het eind van mijn close-ups, maar ik frustreerde hem omdat ik dan niet lachte. Een keer bracht hij me zonder tegenspreken naar een chili- en uien wedstrijd- ik zou gewonnen kunnen hebben, ik kan het me niet herinneren, ik was te ziek! Hij was fantastisch, een hele goede kerel.

Vraag 4: Zijn er enkele grote overeenkomsten tussen jou en het karakter dat je uitbeelde?

MSA: Niet echt, behalve dan dat we alle twee verlegen zijn.



Vraag 5: Hoe ging je om met de Little House cast, in het bijzonder met Linwood Boomer die je echtgenoot Adam Kendall speelde?

MSA:Hoewel we allemaal erg verschillend waren, ging het met de hele cast goed. Onze oudere acteurs zijn bijzondere mensen en ik voel dat ik veel van hen kan leren, speciaal van Victor French, Kevin Hagen, Richard Bull en Dabbs Greer.

Linwood Boomer had een gek en ongewoon gevoel voor humor, en was heel lief en begaafd.
Ik tril als ik zijn succes als schrijver/producer (Boomer’s extras bevatten de hit TV sitcom Malcolm in the Middle) dat hij echt verdiend heeft.

Vraag 6: Welke Little House afleveringen zijn je eigen persoonlijke favorieten?

MSA: "Four Eyes"…"The Award"…"I'll Be Waving As You Drive Away" deel 1 & 2…de aflevering waarin Michael en Karen op vakantie gaan, Victor French achterlatend om op ons te passen… The Collection" met gastster Johnny Cash.

Vraag 7: Ik denk persoonlijk dat iets van je beste toneelspel naar voren kwam in de 2delige aflevering “I’ll be Waving As You Drive Away” waarin Mary haar gezicht verliest. Hoe voelde jij je over deze persoonlijke verhaallijn en hoe zag je de uitdaging om voor drie jaar een blinde persoon te spelen?

MSA: Ik ging naar de Fundament voor de Junior Blinden, voor speciale instructies hoe jonge personen zich aanpassen aan recente blindheid. Het was de eerste keer in de historie van televisie dat iemand in een serie steevast haar zicht verloor en het niet meer terug kreeg.. nooit.

Daarom was het spannend en uitdagend aan het begin.. maar moeilijk om het over een periode van meerdere jaren aan te houden. Voor zover Mary iets kon doen,zover werd mijn karakter beperkt omdat ze niet kon zien.

Er waren veel situaties waar ik nooit bij betrokken zou zijn geweest, maar om de kijkers niet in de steek te laten moest ik er zijn, zodat ze niet zouden denken dat Mary zou verdwijnen.. maar blind zou zijn, ze zal waarschijnlijk niet in deze situaties zijn geweest.
Dit is tenslotte de reden waarom ik besloot niet bij de film te blijven en maar drie afleveringen in het achtste seizoen deed.

Vraag 8: Jij bent de enige van Little House die genomineerd is voor een Emmy Award voor hun werk in de show- Onbetaalde Actrice in een Toongevende Rol in een Televisie Serie, Drama in 1978. Was het een eer om die nominatie te ontvangen en was je aanwezig bij de Emmy Awards dat jaar?

MSA: Ja, het was een eer, een grote eer om genomineerd te zijn. Ik was de jongste persoon ooit die genomineerd werd in de Toongevende Rol voor een Emmy in die tijd, meen ik.

Ik had een ontwerper een jurk laten maken, ik ging naar de ceremonie en het was een erg spannende avond.

Ik dacht niet dat ik zou gaan winnen- als uitvoerende producer, voelde Michael Landon dat ik genomineerd zou zijn in de Ondersteunde Actrices categorie. Geheel waar, denk ik.

Maar omdat ik de hoofdrol had in “I’ll Be Waving As You Drive Away”, zette het Emmy nominatie comité me in de Leidende Actrice categorie. Het zou kunnen dat ik een betere kans had als ik een Ondersteunende nominatie had, maar het bleef een eer om genomineerd te zijn.

Vraag 9: Wat waren de beste en slechtste dingen van een televisie serie set maken in de 19e eeuw?

MSA: 16 zijn en en niet kundig genoeg zijn om nagels te knippen! Lange hete jurken, zwarte schoenen waarin de bodem van je voeten aanvoelden alsof ze gingen branden in de hitte van Simi Valley. Daar staat tegenover, als je een dag een paar panty’s miste, maakte het niet uit.

Vraag 10: In jouw eigen opinie, waarom denk je dat de film zo populair was en vandaag nog steeds door velen word gekeken?

MSA: Omdat mensen altijd geïnteresseerd zijn in het zien van de levens van pioniers. Het maakt dat hun eigen leven makkelijker lijkt. En natuurlijk om de familie waarden die onze film voorstelt.

Vraag 11: You left the show in 1981. Was it difficult quitting the role of Mary after playing her for seven years?
Je verliet de show in 1981.Was het moeilijk de rol van Mary in de steek te laten na haar zeven jaar gespeeld te hebben?

MSA:. Ja en nee. Het zou moeilijker geweest zijn om te vertrekken als ik niet blind geweest was in de show. Maar omdat ik deze beperkingen had, was het niet moeilijk om weg te gaan. Ik werkte de hele tijd in die dagen, ik deed Films van de Week en de gelegenheids film en wat theaterwerk, dus ik had een goede ervaring gecreëerd op dat punt.
Ik hield er van om Mary Ingalls te spelen en deel te hebben aan het verbluffende Little House.


Vraag 12: Als er ooit nog een Little House reunie aflevering is, zou je dan nog een keer je rol als Mary willen spelen?

MSA: Ja. Maar het zou een stuk prettiger zijn als ze met haar hoofd op een rots sloeg en haar gezicht terug kreeg!

Vraag 13: Hoe zit het met Melissa Sue Anderson in de 21ste eeuw?

MSA: Ik ben gestopt, uitgesloten wanneer vrienden, die producers of regisseurs zijn, me vragen om te acteren. Ik speelde in Toronto, Canada voor een regisseur vriend van me genaamd John Wood getiteld To Grandmother's House We Go, en recent speelde ik een seismolograaf in een TV film op de Fox Family Channel genaamd Earthquake in New York .


Plaats reactie