Welke aflevering is jou favoriet?

Alles over seizoen 3!
Plaats reactie
Gast

Welke aflevering is jou favoriet?

Bericht door Gast » 22-05-2013 22:05

Welke aflevering vind jij het mooiste van seizoen 3?
en waarom?

Plaats ook je top 3 van seizoen 3, dan kunnen we een gezamenlijke top samenstellen.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 23-05-2013 13:56

Ik vond het lastig beslissen want ik vind seizoen 3 vrijwel zonder uitzondering goede afleveringen hebben, maar er zijn weinig uitschieters.

Mijn favoriet is denk ik Gold Country. Het leuke aan deze aflevering vind ik voornamelijk dat het typische pionierssfeertje weer even terugkeert met al dat rondtrekken, kamperen, goud zoeken, etc. De boodschap aan het einde is ook mooi als de familie zich realiseert wat hebberigheid met mensen kan doen en ze dan weer naar Walnut Grove terugkeren.

Mijn nummer twee is Little Women. Ik vind dit een heel lieve, warme aflevering. Wat Ginny doet is erg ontroerend en het is mooi hoe haar moeder dan tot inkeer komt.

De nummer drie vond ik heel erg lastig kiezen, maar uiteindelijk kies ik dan voor Journey in the Spring omdat ik het leuk vind om wat meer leden van de familie te zien en ik vond de band tussen Laura en haar opa heel mooi. Ook de subplot met Carrie en Tom de kalkoen vond ik leuk en grappig.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie