11 Meet me at the fair

Alles over seizoen 4!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

11 Meet me at the fair

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 12:28

Uitgezonden op 28 november 1977

Als de Ingalls de jaarmarkt bezoeken, wordt Carrie moe en besluit een dutje te doen in de mand van een heteluchtballon. Het echte avontuur begint als de ballon het luchtruim kiest.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:10

Dit vind ik echt een heerlijk gezellige aflevering. Ik heb hem een paar dagen terug weer gezien en ik werd er weer helemaal vrolijk van.
Echt weer iets wat alleen Carrie overkomt; om in de ballon in slaap te vallen en dan weg te vliegen. Ik vond haar echt zo schattig in de ballon; iedereen helemaal in paniek en proberen de ballon te stoppen en zij vond het alleen maar leuk en zwaaide naar iedereen. En dan op het einde; 'Dat was leuk Ma!' :P
Ik vond het ook echt zielig voor Patrick dat hij zijn geld verloor en toen niets meer met Mary kon doen. Die Cass vond ik ook echt een eikel, dat hij Patrick zo aan het werk zette en ondertussen met Mary alle dingen deed die Patrick met haar had willen doen. Gelukkig werd hij op het einde goed op zijn plek gezet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 18-02-2012 23:14

De blooper in deze "meet me at the fair' blijft leuk, aan het eind zie je die jongen hangen aan de ballon en dan zie je links zo de bandensporen in het gras omdat er natuurlijk een camera wagen voor rijdt :D

Liefs Elise.[/url]

Gast

Bericht door Gast » 19-02-2012 16:32

Ja inderdaad Elisa29
Dat is me inderdaad ook opgevallen.
ik moest wel even goed kijken.
Maar ik kon die jongeman met die rare kleren niet uit staan,
pakt hij zomaar Mary van Patrick af.

Gast

Bericht door Gast » 21-02-2012 23:43

Carriegirl schreef: Maar ik kon die jongeman met die rare kleren niet uit staan,
pakt hij zomaar Mary van Patrick af.
Maar uiteindelijk kwam alles goed en ging mary toch fijn met die jongen mee en kon die verwaande kwast lekker achterblijven met zijn balonnetje :wink:

Plaats reactie