Welke aflevering is jou favoriet?

Alles over seizoen 4!
Plaats reactie
Gast

Welke aflevering is jou favoriet?

Bericht door Gast » 22-05-2013 22:06

Welke aflevering vind jij het mooiste van seizoen 4?
en waarom?

Plaats ook je top 4 van seizoen 4, dan kunnen we een gezamenlijke top samenstellen.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 23-05-2013 14:40

Mijn favoriete aflevering is zonder enige twijfel I’ll Be Waving As You Drive Away, zowel het eerste als het tweede deel. Het eerste deel is natuurlijk heel heftig met Mary die blind wordt en dat Walnut Grove steeds verder aftakelt. Het tweede deel begint ook heftig als Mary naar de blindenschool wordt gestuurd, maar dan langzamerhand komt er steeds meer hoop als Mary haar blindheid begint te accepteren en zij en Adam verliefd worden. Ondanks dat Walnut Grove zo goed als dood is en veel gezinnen noodgedwongen moeten vertrekken, eindigt de aflevering toch met een hoopvolle noot als Mary les kan gaan geven op de blindenschool in Winoka en de rest van de familie met haar meegaat om een nieuw bestaan in de stad op te bouwen.

Mijn nummer twee is A Most Precious Gift. Ten eerste natuurlijk de blijdschap van Caroline’s zwangerschap en dan alle zorgen die zij krijgt of het wel een zoon wordt, een terugkerend thema in de serie. Ik vond het mooi dat toen Grace er eenmaal was, alle zorgen meteen verdwenen waren.

Mijn nummer drie is Castoffs. Opnieuw een mooie aflevering die zielig begint als Jack overlijdt en Laura zich schuldig voelt omdat ze weinig naar hem om had gekeken. Uit schuldgevoel naar Jack wil ze Bandit vervolgens niet, maar gelukkig komt dit uiteindelijk goed en gaat ze toch van Bandit houden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie