4 There' s no place like home

Alles over seizoen 5!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

4 There' s no place like home

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 12:37

There's No Place Like Home
Deel een uitgezonden op 9 oktober 1978
Deel twee uitgezonden op 16 oktober 1978

De familie Ingalls, Albert, de Garveys en de Olesons hebben genoeg van de drukke stad en besluiten terug te gaan naar Walnut Grove. Ze ontdekken dat het stadje ernstig is verwaarloosd tijdens hun afwezigheid en gaan onmiddellijk aan de slag om Walnut Grove in zijn oude glorie te herstellen!
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:17

Ik heb deze afleveringen gisteren weer gezien en het viel me ineens op dat Laura alleen snurkt als ze met Albert op de zolder ligt. Mary hebben we nooit horen klagen over gesnurk!
En in de aflevering Divorce, Walnut Grove Style uit seizoen 7, snurkt ze niet bij Almanzo (hij zegt er in ieder geval nooit iets over, ook niet in andere afleveringen), maar zodra ze weer bij Albert op de zolder ligt, snurkt ze ineens weer! Dat vind ik wel heel apart xD

Verder opnieuw heel mooie afleveringen om te kijken. Het is pas de tweede keer dat ik ze weer alle twee achter elkaar kijk (tussendoor had ik nog wel eens fragmentjes gezien) en ik vond opnieuw de blijdschap van de eerste aflevering (terug naar Walnut Grove!) en het droevige van de tweede heel erg mooi. Gelukkig komt alles uiteindelijk goed en bloeit Walnut Grove weer op, maar de aanblik van toen ze er net waren, vond ik nog altijd heel treurig om te zien.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie