14 Dance with me

Alles over seizoen 5!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

14 Dance with me

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 12:42

Uitgezonden op 22 januari 1979

Laura en Albert worden koppelaars, net op tijd voor het aanstaande dansfeest.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-03-2012 18:18

Wat ik wel apart vond, was dat Toby Noe na aankomst in Walnut Grove zei dat hij op weg was naar San Francisco, maar Walnut Grove ligt ten oosten van Winoka en San Francisco ligt in het westen! Dus dan ging hij toch bij voorbaat al de verkeerde kant op?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 28-01-2013 00:04

Ik blijf het wel een leuke aflevering vinden, alleen jammer dat SBS het door uitzendtijden vaak zo knipt dat je op de tweede dag eigenlijk maar twintig minuten 'nieuwe' aflevering krijgt.

Sowieso vond ik Toby Noe een leuk personage en jammer dat je hem en Amanda verder helemaal niet meer gezien hebt.

Ook wat ik eerder heb verteld over San Francisco en in Walnut Grove uitkomen: dat blijf ik zo'n domme fout vinden! Winoka ligt fictief gezien in Dakota, wat betekent dat als je naar San Francisco wil, je naar het Westen moet. Walnut Grove ligt echter in Minnesota, ten Oosten van Winoka, dus hoe kan Toby dan van de trein naar San Francisco af zijn gehaald?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2013 09:25

Ja, dat is inderdaad wel erg slordig! Ik vind dit een leuke aflevering. Wel vind ik hem iets te lang draadig. Ik vind het begin erg komisch, A + L die gaan koppelen. Maar ik vind het stuk van Toby en Amanda te lang duren en niet zo boeiend. Het einde vind ik dan wel weer leuk!

Plaats reactie