3 The third miracle

Alles over seizoen 6!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

3 The third miracle

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 12:50

The Third Miracle
Uitgezonden op 8 oktober 1979

Als er een ernstig ongeluk Is gebeurd met een postkoets, moet Mary proberen het leven van een vrouw en haar ongeboren kind te redden.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:27

Mooie aflevering en dapper van Mary dat ze probeert de weg naar huis terug te vinden, ook al ziet ze niks. Toch wel goed uiteindelijk dat ze die bril hebben meegenomen, anders had het nog veel langer geduurd voordat Charles en Jonathan ze hadden gevonden.
Maar wat ik me nu afvraag; heeft Adam de prijs nu wel gekregen omdat hij niet is komen opdagen?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 03-02-2017 00:06

Inderdaad, heeft Adam wel die prijs gekregen? Ze waren in ieder geval niet zoveel geld kwijt, alleen een enkeltje postkoets...

En ik had graag gezien hoe het verder afliep met het bijenvolk dat Harriet had gekocht van Albert en Laura :lol:

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 03-02-2017 08:46

Dat geintje met het bijenvolk vond ik toch niet echt grappig. Zelfs wanneer je niet allergisch bent voor bijen (in die tijd wisten ze daar uiteraard niet veel van) kunnen bijensteken dodelijk zijn, zeker als het er zoveel zijn. Uiteraard is dit maar een tv-serie, maar in werkelijkheid had zo'n grapje ernstige gevolgen kunnen hebben.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 03-02-2017 11:29

Daar geef ik je groot gelijk in Juud, het verhaal er omheen met Laura en Albert die Nellie en Harriet Oleson te grazen nemen is leuk, maar in werkelijkheid moet je hier niet mee spotten. Zo ben ik zwaar allergisch voor wespensteken. Zodra ik gestoken wordt moet ik direct naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis waar ik dan tegengif toegediend krijg. Ik krijg koorts, ben heel ziek en zwel vreselijk op. Het is in mijn geval levensbedreigend.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2017 15:18

Ja, dat is waar hoor. Maar ik vind het wel leuk dat ze haar zo te pakken nemen, had ze wel verdiend met haar geknibbel. Ze hadden vast niet in de gaten dat het gevaarlijk kan zijn.

Plaats reactie