6 The Halloween dream

Alles over seizoen 6!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

6 The Halloween dream

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 12:51

The Halloween Dream
Uitgezonden op 29 oktober 1979

Albert laat zich meeslepen door zijn fantasie als hij droomt dat hij en Laura worden ontvoerd door indianen.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:30

Dit is echt een van de weinige afleveringen die ik helemaal niet leuk vind. Ik heb hem gisteren wel gekeken, maar meer uit gewoonte dan dat ik hem echt graag wilde zien. Over het algemeen vind ik alle afleveringen van Het kleine huis wel leuk; sommige wat leuker dan de andere, maar over het algemeen allemaal vermakelijk. Er zijn een stuk of drie afleveringen in de gehele serie die ik echt niet leuk vind, en dit is daar dus 1 van.

Ik weet wel dat het een droom is, maar toch vond ik sommige dingen erg ongeloofwaardig en nep. Het verhaal van de droom vond ik ook niet echt leuk. En dat stukje dat Laura en Albert terug waren in het dorpje en toen terug wilden naar de indianen, dat sloeg echt alles. Charles zou zijn kinderen echt niet zomaar terug laten gaan als ze net zijn ontvoerd door indianen. En die man die daar toen bij was (ik weet zijn functie even niet), liet hen ook zomaar gaan. En dan waren er nog een paar dingen die ik nogal ongeloofwaardig vond, zoals die achtervolgingsscène en dat Laura telkens raak schoot.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie