9 To see the light

Alles over seizoen 7!
Gast

Bericht door Gast » 20-02-2017 09:26

Ik zou willen dat ik het stukje kon laten zien. Als ik de scene film, kan ik hem dan ergens plaatsen en een link hier neerzetten?


Gast

Bericht door Gast » 20-02-2017 10:25

Gelukt, ik hoop dat je hem kunt openen/bekijken Juud! En ik hoop dat het filmpje duidelijk genoeg is. Ik heb hem opgenomen met mijn telefoon terwijl de dvd draaide op mijn laptop.

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2017 12:26

Het kan wel zijn dat het Ruth Foster was die uit de keuken het restaurant in kwam gestoven, daar zie je het gezicht niet.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 20-02-2017 14:00

Dat zou wel kunnen. Meestal zijn die stuntstukjes ook niet zo lang. In de aflevering waar Halfpint naar refereert was Mrs Foster ook alleen Harriet tijdens de scene dat het paard op hol sloeg. Direct daarna, toen Harriet op de grond was gevallen, was het weer Katherine McGregor.
De stunt doubles werden ook alleen ingezet voor de momenten dat er echt iets gevaarlijks moest worden gedaan; de rest zoveel mogelijk door de acteurs zelf. De scene dat Mrs Oleson's korset losschiet en ze het restaurant in valt kan best door Ruth Foster zijn gedaan, aangezien ze hier helemaal voorover moest vallen. De scene dat Mrs Oleson vervolgens naar Nels holt met een tafellaken zal dan wel weer Katherine McGregor zijn geweest, aangezien daar geen stunt double voor nodig was.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 20-02-2017 21:46

Dit denk ik dus ook. En als Carriegirl het gelezen heeft in een magazine zal het wel over dit stukje gaan.
Afbeelding

Plaats reactie