15 Sylvia

Alles over seizoen 7!
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

15 Sylvia

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:23

Deel een uitgezonden op 9 februari 1981
Deel twee uitgezonden op 16 februari 1981

Albert wordt verliefd op Sylvia, maar haar vader wil niet dat ze verkering heeft en dus ontmoeten ze elkaar stiekem. Sylvia wordt verkracht, maar haar vader wil dat ze het geheim houdt. Albert is ten einde raad als hij erachter komt dat Sylvia zwanger is.

Sylvia's vader besluit om Walnut Grove te verlaten. Albert helpt haar om weg te lopen, zodat ze niet mee hoeft. Zonder het te beseffen, vertelt Albert de verkrachter waar Sylvia is.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:43

Aangrijpende aflevering. Ik vond het zo zielig voor Sylvia wat ze allemaal moest doormaken! :o Ik vond het einde ook heel mooi, en zielig :'( Op sommige momenten was de spanning ook heel goed opgebouwd, zoals op het moment vlak voordat Sylvia verkracht werd. Die vogels die opvliegen, en daarna opeens die hand. Het meest schrok ik van dat masker. Alleen al als ik iets zag wat op dat gruwelijke masker leek, schrok ik al van binnen :-X Zoals wanneer Sylvia in die schuur lag te slapen, toen de verkrachter binnenkwam en je alleen zijn voeten zag. Hij kwam steeds dichter bij Sylvia, die niets doorhad en nog diep in slaap was. En toen werd Sylvia wakker, dacht dat het Albert was en stond op, maar toen zag je opeens weer dat verschrikkelijke masker... :-\
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 31-03-2013 21:49

Wisten jullie dat het meisje die Sylvia speelde.
Achter de schremen de vrouw van Andy Garvery is ( Patrick Laborteaux ).
( Matthew Laborteaux ) Albert Ingalls die heeft ze aan elkaar voor geseldt.
Maar in de serie speelt hij ( Albert ) haar vriendje.

Gast

Bericht door Gast » 31-03-2013 22:05

wat grappig!

Nee, dat wist ik nog niet!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 01-04-2013 22:20

Hee, wat leuk, zo'n weetje, nee, dit was mij ook nog niet bekend.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2013 18:13

Ik heb deze aflevering vandaag op tv gezien. Ik dacht me te herinderen dat Syliva doodging? Nu was dat niet zo op tv? Weten jullie nog hoe dat zat?

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2013 18:23

Jawl toch.... Albert kuste haar en daarna sliep ze in!!!
Ik heb ook zitten kijken... En ik was dus helemaal vergeten wie de dader was. In mijn geheugen was het voor mij de vader die haar had misbruikt!!!

En wat een leuk weetje Carriegirl.... Is het nu nog de vrouw van 'Albert'??

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 04-04-2013 19:15

Of Sylvia nou écht doodging wordt niet 100% duidelijk. Het is inderdaad dat Albert haar kust en daarna sterft ze, of tenminste dat moeten we blijkbaar geloven. Er wordt verder niet bevestigd dat ze dood is en ook wordt er in andere afleveringen niet naar haar verwezen.
Ik denk dat het gewoon zo is dat Albert haar nog een paar laatste mooie minuten wilde geven en daarom loog dat ze niet dood zou gaan, zodat ze nog een paar minuten in de waan was dat ze een gelukkig leven zou gaan lijden met Albert en dat ze zouden gaan trouwen, maar dat het al wel duidelijk was dat ze elk moment kon sterven.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2013 00:13

Tinkelbell schreef:Jawl toch.... Albert kuste haar en daarna sliep ze in!!!
Ik heb ook zitten kijken... En ik was dus helemaal vergeten wie de dader was. In mijn geheugen was het voor mij de vader die haar had misbruikt!!!

En wat een leuk weetje Carriegirl.... Is het nu nog de vrouw van 'Albert'??
Nee zij is de vrouw van Andy ( Patrick Laborteaux ) :wink:

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2013 09:21

aha! Vandaar.
Dus toen heb ik de vorige keer wel de link gelegd dat ze dood ging, aangezien er ook niet meer op haar terug wordt gekomen de volgende afleveringen.
En nu dacht ik opeens, hoe zat dat nou?

Plaats reactie