16 Blind justice

Alles over seizoen 7!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

16 Blind justice

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:24

Uitgezonden op 23 februari 1981

Adam en Mary gaan terug naar Walnut Grove, waar Adam een praktijk als advocaat wil beginnen. Zijn eerste cliënt is een oplichter. Adam gelooft niet dat hij onschuldig is, tot hij achter de waarheid komt.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 05-04-2013 16:33

Deze aflevering is nu bezig op de tv en ik vind dit een mooie, gevoelige aflevering, maar 1 ding stoort mij altijd en ik vind dat men hier meer aandahct aan had moeten schenken: Adam krijgt in afl. 9 zijn zicht weer terug en besluit te gaan studeren.
In deze afl. (nr. 16) is hij klaar met zijn studie en richt zijn eigen advocatenkantoor op.
Deze studie duurt een jaar of 4 tot 6 (ik neem tenminste aan dat het in de USA ook zo is) dus Adam zou een aantal jaren op de universiteit hebben moeten zitten. Nu is hij klaar, komt terug, gaat naar Walnut Grove en zie daar, de kinderen (bijv. Carrie) zijn nog steeds klein en de volwassenen zijn nog steeds hetzelfde. Kan natuurlijk ook niet anders in 7 afleveringen!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-02-2017 12:54

Ik heb deze aflevering nog niet gezien, maar daar stoor ik mij ook regelmatig aan, dingen die overduidelijk niet kloppen qua tijd.

Plaats reactie