Welke aflevering is jou favoriet?

Alles over seizoen 7!
Plaats reactie
Gast

Welke aflevering is jou favoriet?

Bericht door Gast » 22-05-2013 22:08

Welke aflevering vind jij het mooiste van seizoen 7?
en waarom?

Plaats ook je top 3 van seizoen 7, dan kunnen we een gezamenlijke top samenstellen.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 23-05-2013 23:23

Mijn favoriete aflevering van dit seizoen is Come, Let Us Reason Together. Deze aflevering wordt op veel sites juist slecht gewaardeerd, maar ik ben het daar niet mee eens. Ik vind het erg vermakelijk om te zien hoe beide families zo van elkaar verschillen en met elkaar in de clinch gaan liggen. Elke keer weer opnieuw moet ik om deze aflevering lachen. Heel mooi ook hoe beide partijen uiteindelijk toch hun zin krijgen en beide schoonfamilies dolgelukkig zijn met de komst van de tweeling. Ze lijken dan eindelijk nader tot elkaar te komen.

Mijn nummer twee is Laura Ingalls Wilder. Voornamelijk de verhaallijn van Eliza Jane vind ik heel mooi en tragisch. Het gedeelte van Laura en Almanzo vind ik ook leuk om te volgen, maar het was wel enigszins een herhaling van zetten van He Loves Me He Loves Me Not; op een gegeven moment wil je wel dat het gewoon goed gaat tussen die twee. Ik vind Eliza Jane heel zielig in deze aflevering. Eindelijk probeert ze toenadering te zoeken tot een man en dan lukt het niet. Uiteindelijk is het heel moedig wat ze doet door zich op te offeren voor het geluk van haar broer en Laura.

Mijn nummer drie is I Do Again. Ik vind het in deze aflevering mooi hoe Charles zijn vrouw weer gelukkig wil maken nadat ze zo’n klap heeft gekregen. Laura en Almanzo blijken hun eerste kindje te verwachten en Caroline, die denkt zelf ook in verwachting te zijn, blijkt in de overgang te zijn. Charles komt hier na lange tijd achter als Dr. Baker het hem vertelt. Ik vind het mooi om te zien hoe Charles hiermee omgaat en hoe hij Caroline weer vrolijk weet te krijgen met het bezoek aan de plek waar ze opgroeiden en als ze daar opnieuw gaan trouwen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie