6 The legend of Black Jack

Alles over seizoen 8!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

6 The legend of Black Jack

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:30

The Legend of Black Jake
Uitgezonden op 16 november 1981

Omdat mevrouw Oleson weigert het losgeld te betalen voor de ontvoerde Nels, wordt deze zo kwaad dat hij besluit te gaan samenwerken met de criminelen om anderen te ontvoeren. Gelukkig verloopt dat niet helemaal volgens plan.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:50

Deze aflevering was echt te mooi voor woorden ;D Die misdadigers maken er echt een potje van. En Nels die gaat doen alsof hij een geest is en Harriet die dan de hele tijd flauwvalt, geweldig! :D Ook grappig dat dat hele dorp er uiteindelijk zit en als ze op het eind allemaal vastgebonden aan komen lopen... Dit soort afleveringen zijn echt van die niet-serieuze afleveringen waarbij je lekker kunt lachen. :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 23:12

Opnieuw gezien, en ik blijf hem briljant vinden. Normaal vind ik dit soort afleveringen met van die domme boeven echt helemaal niks (zoals die aflevering uit seizoen 9, 'The Older Brothers', wat ik misschien wel de minste aflevering vind van de hele serie), maar deze heeft gewoon 'iets' waardoor ik hem toch leuk vind. Misschien ook wel omdat er zoveel mensen van het dorp bij betrokken zijn, en het toch wel komisch is hoe slecht die boeven het aanpakken; en heeeel veel grappige Harriet momenten! Het blijft briljant hoe Nels dat toneelstukje over die Black Jake heeft verzonnen en het hele dorp, inclusief Harriet en de kinderen, voor de gek heeft gehouden. Ook hoe hij op het einde heel droog binnen komt wandelen alsof er helemaal niets gebeurd is xD
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2012 14:32

Gisteren zag ik deze aflevering en kan me niet herinneren dat ik die ooit had gezien... Misschien vroeger wel een keertje. Maar wat een leuke aflevering! Grappig verhaal! Heb d'r van genoten! :lol:

Jane
Berichten: 882
Lid geworden op: 29-08-2011 02:00

Bericht door Jane » 24-06-2012 13:39

Schitterend als Harriet vraagt als dokter Baker gehaald moet worden: vraag dan ook gelijk of Caroline mee wil komen, zij is toch al gewend om eten te koken en schoon te maken, m.a.w dan ben ik daar van af. :D

Gast

Bericht door Gast » 24-06-2012 16:03

Ik vind het helemaal briljant als Nels fluitend en poetsend doodgemoedereerd de zaak in komt lopen en Henriet en Nancy weer flauwvallen.... :lol: :lol: :lol:

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 24-06-2012 17:00

Ja, dat stukje is inderdaad erg leuk. :P
Ik moet zeggen dat hoe vaker ik hem zie (inmiddels al heel veel keren), hoe minder hij wordt. Maar dan ken je alle grapjes natuurlijk al.
Normaal hou ik overigens helemaal niet van die boevenafleveringen. Deze vond ik toch wel leuk doordat het hele dorp erbij betrokken was.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 24-06-2012 18:41

Jane schreef:Schitterend als Harriet vraagt als dokter Baker gehaald moet worden: vraag dan ook gelijk of Caroline mee wil komen, zij is toch al gewend om eten te koken en schoon te maken, m.a.w dan ben ik daar van af. :D


Waar ik ook zo om moest lachen, :lol:
is toen Nels het meel over zijn gezicht smeerde,
en dat hij met haar ( Harriet ) zal afrekenen zodra ze boven hem is.
Toen hoor je Harriet zeggen. Nels Nels, boven bij jou,
en ineens zag je Harriet lang uit liggen.

Gast

Bericht door Gast » 01-03-2017 21:16

Haha, echt een grappige aflevering. Er werden steeds meer mensen gekidnapt haha. En die domme boeven, dat gebed van die ene :lol:

Maar wat ik niet snap: Ze waren met 4 mannen, konden ze niet voordat ze vastgebonden waren die mannen knockout slaan?

Plaats reactie