7 Chicago

Alles over seizoen 8!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

7 Chicago

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:31

Chicago
Uitgezonden op 23 november 1981

Charles reist af naar Chicago om de in diepe rouw verkerende meneer Edwards te troosten. Zijn zoon John junior is omgekomen bij een tragisch ongeval. Het verdriet maakt snel plaats voor boosheid als duidelijk wordt dat de dood van zijn zoon geen ongeluk was. Charles en meneer Edwards schakelen de hulp in van een redacteur van de krant, John juniors voormalige werkgever, om de waarheid te achterhalen.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 16:07

Dit is een van de weinige afleveringen van het kleine huis die ik na een tijdje gewoon niet meer volgde, hoe erg ik mezelf ook dwong om het te snappen. Het is een heel andere aflevering dan alle andere, misschien komt het daar wel door. Heel goed geacteerd in deze aflevering, dat viel me gelijk al op. Maar om eerlijk te zijn duurde het even voor ik me John jr. weer kon herinneren. Het is alweer zo lang geleden dat die verhaallijn met Mary speelde... Een beetje raar dat juist hij dan wordt vermoord. Carl of Alicia was beter geweest voor het publiek, omdat die er langer in hebben gezeten en ook in meer afleveringen te zien waren. Een beetje vreemde aflevering, zeker niet mijn favoriet :-X
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 01-09-2011 19:04

Vandaag opnieuw gezien en hij viel me echt goed mee, waarschijnlijk ook omdat ik het nu wel kon volgen en er goed mijn aandacht bij had. Nu vond ik echter juist weer, dat alles teveel werd afgeraffeld. Heel kort voor het einde komen ze erachter dat John niet bij een ongeluk is omgekomen, maar is vermoord. Wat volgt is een heeeel korte speurtocht naar de dader, die ze vervolgens al heel snel weten te vinden. Een beetje jammer, want dat crime-sfeertje bevalt me wel, ook al past het niet helemaal bij het kleine huis.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 01-03-2017 21:20

Dat jochie B.J. was heel schattig :)

Het leek net alsof Charles tegen Almanzo zei dat hij zich nog goed kon herinneren dat ze samen gingen vissen, de camera richtte op Almanzo, en die knikte een beetje. Maar dat kan nooit Almanzo geweest zijn, hij was toen nog lang niet in beeld. Dat zal Laura geweest zijn, dat weet ik niet meer.

Plaats reactie