11 No beast so fierce

Alles over seizoen 8!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

11 No beast so fierce

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:33

Uitgezonden op 11 januari 1982

James sluit vriendschap met Gideon om vervolgens alles te bederven als Gideon hem grapjes hoort maken over zijn gestotter. Een wolf waar Charles en James tijdens een uitstapje op stuiten, zou ervoor kunnen zorgen dat Gideon bijdraait.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:52

Hele mooie aflevering, ookal vond ik dat gedoe rond die hond maar een beetje raar. Het is en blijft een wolf, en ook al gedroeg hij zich op het einde als een hond, dan nog is het een roofdier die je niet zomaar in huis kunt nemen. Ook reageren die ouders van Gideon nogal overdreven vond ik. Natuurlijk vind je het niet leuk als andere kinderen je eigen kind belachelijk maken, maar James kwam gewoon zijn excuses aanbieden ::)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

No Beast So Fierce

Bericht door Gast » 07-09-2011 21:08

Ja ik vond deze aflevering zo mooi.
Gelukkig is hij alsnog met Caroline mee naar huis terug gegaan,
en werd weer goede vriendjes met James.
Ik was zo op slag verliefd op Gideon,
vooral op zijn mooie blauwe ogen. :P

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 08-09-2011 10:01

Weet je wat ik een beetje raar vond aan deze aflevering?
Het is koud buiten, de mensen lopen met sjaals en winterjassen en dan stelt pa voor dat James gaat zwemmen? En dat manneke zegt dan ook nog, dat hij het water zo lekker vond dat hij er moeite meehad om eruit te komen?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2011 22:29

Hele mooie aflevering, ookal vond ik dat gedoe rond die hond maar een beetje raar. Het is en blijft een wolf, en ook al gedroeg hij zich op het einde als een hond, dan nog is het een roofdier die je niet zomaar in huis kunt nemen.
Inderdaad. Kan nog leuk worden als Gideon een keer iemand mee naar huis neemt.

Plaats reactie