16 Days of sunshine, days of shadow

Alles over seizoen 8!
Gast

Days of Sunshine Days of Shadow

Bericht door Gast » 17-09-2011 21:02

Michie schreef:De eerste keer werd de 90 minuten aflevering gewoon helemaal uitgezonden en later werd de 90 minuten aflevering in tweeën gesplitst.
In part 2 van de 90 minuten aflevering zat wel een lange recap omdat er anders niet genoeg materiaal was voor een aflevering.

Bij The hunters gebruiken ze hetzelfde truukje.
Oja ? Hebben ze dat ook bij de Hunters gedaan.
Ik zal er heel goed naar kijken,
of weet jij toevallig wat ze bij de Hunters hebben weg gelaten.

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 17-09-2011 21:24

Ik snap wat Michie bedoelt:

Toen ze een paar maanden geleden The Hunters uitzonden van seizoen 3, hadden ze de aflevering over twee dagen uitgespreid. Dit omdat die aflevering een 90-minuten aflevering is en dat past niet op 1 dag. Op de tweede dag hadden ze toen echter te weinig materiaal om 50 minuten mee te vullen, waardoor ze een heel lange flashback ervoor hadden gepropt, waarna je een reclame kreeg, en daarna begon pas het echte vervolg van de aflevering.
Alleen vind ik dat toch anders dan wat ze bij deze aflevering hebben gedaan. Het was bij The Hunters wel irritant dat ze bij de tweede dag zo'n lange terugblik hadden en verder maar een heel kort 'nieuw' stukje, maar hier hebben ze gewoon uit tijdgebrek allemaal scènes in lopen korten of eruit lopen knippen. Ik ben juist zo tevreden met de tv-uitzendingen, omdat die meestal de hele aflevering compleet uitzenden; op YouTube staan voornamelijk de Amerikaanse afleveringen, en in Amerika hebben ze ook bij elke aflevering wel een scène eruit geknipt, om van 50 minuten 45 minuten te maken. Ik vond het juist altijd wel leuk om de YouTube afleveringen te vergelijken met de tv-uitzendingen, want dan zag je meteen welke scène eruit was geknipt. Maar bij deze tv-uitzending hebben ze meer dan een kwart weggeknipt! Dan heb ik nog liever de Amerikaanse YouTube aflevering...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2017 23:05

Haha, grappige fout in de vertaling: Charles zei: 7 pounds, 6 ounces. Vertaald met: 6600 gram! :lol:
Almanzo was verlamd aan zijn linkerkant. Hij moest oefeningen doen, de eerste oefening met zijn hand klopte niet. Zijn hand had moeten hangen, hij hield hem juist helemaal stijf!

Deel 1 net gekeken: 1:09 uur, dus 70 minuten. Deel 2 weet ik nog niet.

Edit: deel 2 duurt gewoon 46 minuten, net zoals de andere afleveringen.

Plaats reactie