17 A promise to keep

Alles over seizoen 8!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

17 A promise to keep

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:36

Uitgezonden op 1 maart 1982

Het alcoholisme van meneer Edwards, dat sinds de gewelddadige dood van zijn zoon erger is geworden, ruineert zijn huwelijk. En dus reist hij af naar Walnut Grove om troost te vinden bij zijn oude vrienden. Deze langdurige vriendschappen worden echter op de proef gesteld als hij in dronken toestand een ongeluk veroorzaakt dat Albert bijna het leven kost.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 15:57

Heb een beetje geshockeerd naar het scherm van mijn tv lopen staren in het begin van deze aflevering. Ik was zo gewend dat Mr Edwards met Grace was getrouwd en bij haar, Carl en Alicia woonde. En opeens gaat Grace bij hem weg en verandert alles opeens :-\ Was wel even wennen, maar naar mate de aflevering vorderde, vond ik het toch wel een heel mooie aflevering!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Promise to keepe

Bericht door Gast » 16-09-2011 19:26

Is Mr Edwards in het echt een dronklap.
Of speelt hij in deze aflevering alsof hij dronken is.
Want dat kan hij heel erg goed spelen.[/i]

Gast

Bericht door Gast » 08-01-2013 11:15

Ik heb deze aflevering nu pas weer eens gekeken. De eerste keer vond ik het vooral heel erg stom dat hij bij Grace wegging. Maar nu vond ik het toch wel een erg mooie afl. Vooral die liefde die Laura uit naar Mr. Edwards en het vertrouwen wat ze in hem heeft. ze laat Rose alleen bij hem achter!
Ik vind Charles hierin echt tegen vallen. HIj heeft in een eerder seizoen ene keer een man geholpen die verslaafd was en daardoor niet voor zijn zoon kon zorgen. En dan help je niet je beste vriend?
Wel mooi hoe Charles daar ook achter komt en zijn excusses aanbied!

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2017 22:25

Grace is hier gespeeld door een andere actrice. Alicia herkende ik geloof ik wel, Carl niet. Was Carl ook een andere acteur? En was Carl veel jonger dan Laura? Ik dacht ongeveer even oud, hier is hij toch minstens 6 jaar jonger (12 kaarsjes op zijn verjaardagstaart)...

Ik snap Charles wel, zijn zoon was mogelijk blijvend gehandicapt door Mr Edwards, dat hakt er wel in! Gelukkig idd vraagt hij om vergeving en maken ze het goed :)

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 08-03-2017 08:24

Grace werd inderdaad door een andere actrice gespeeld (Corinne Michaels, die ook de moeder van Ellen speelde in My Ellen uit seizoen 4). Carl werd ook gespeeld door een andere acteur. Alicia was wel dezelfde actrice.
Carl is inderdaad ongeveer Laura's leeftijd. Ik denk dat die twaalf kaarsjes niet naar zijn leeftijd verwijzen, want dat zou wel heel vreemd zijn aangezien de acteur die hem speelde ook al 18 was.

Ik snap Charles ook wel. Hij was zich terecht kapot geschrokken door dat ongeluk. Gelukkig maakten hij en Mr Edwards het later nog goed.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie