17 For the love of Blanche

Alles over seizoen 9!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

17 For the love of Blanche

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:47

Uitgezonden op 7 maart 1983

Mr Edwards en de inwoners van Walnut Grove sluiten vriendschap met een orang-oetan. Zowel de vriendschap als het prettige leventje van de orang-oetan lijken van korte duur als Nancy en Mrs Oleson de boel opstoken.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:47

Ik vond dit een heel leuke aflevering met een aantal komische momenten. Zoals het begin, dat gesprek tussen Buffalo Bill en Mr. Edwards. En ook het feit dat Mr. Edwards niet weet dat het om een aap gaat en zich kapot schrikt als hij een orang-oetan aantreft. En later ook met Mrs. Oleson en de dominee ;D Wederom heb ik me weer kapot geergerd aan Nancy, maar gelukkig heeft ze niet haar zin gekregen. Alles is gelukkig goed afgelopen :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-04-2017 14:57

Die orang oetan was echt heel grappig :lol: Al denk ik niet dat ze zo slim zijn als ze doen voorkomen. Dat ze bv in bed gaat liggen en net doet alsof ze gaat slapen, mr Edwards gaat weg, en zij gaat snel uit bed, heel ondeugend. Of als ze heerlijk gaat spelen terwijl Edwards slaapt, hij wordt wakker en zegt dat ze moet gaan slapen, en dat gaat ze dan ook heel braaf doen. Ook dat ze net doet of ze dood neervalt vind ik onwaarschijnlijk, maar wel leuk gedaan :)

Plaats reactie