6 Return of Nellie

Alles over seizoen 9!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

6 Return of Nellie

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:41

Uitgezonden op 15 november 1982

Nellie komt terug in Walnut Grove en ontdekt dat Nancy nog verwender is geworden dan ooit. Nu Nancy niet meer in het middelpunt van de belangstelling staat, loopt ze weg. Nels en Nellie zoeken net zolang tot ze haar gevonden hebben. Net als ze denken dat Nancy een belangrijke les heeft geleerd, bewijst zij dat daar geen sprake van is
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:40

Ik vond dit een geweldige aflevering! :D En dan vooral omdat Nellie terugkwam! (ook al was het maar voor even :)). Heel leuk om te zien hoe erg ze veranderd is in de loop der tijd en dat iedereen toch heel blij was om haar terug te zien, ondanks dat ze vroeger zo'n kreng was. Opeens konden Nellie en Laura het goed met elkaar vinden ;D En Nellie die zich constant maar afvroeg of zij vroeger net zo erg was als Nancy nu, haha! :P Ergens had ik ook wel een beetje met Nancy te doen, zoals ze daar in dat bos liep helemaal alleen. Maar op het einde bewees ze weer eens hoe vervelend ze was :-X

En dat haar van Nellie! :o Mijn god, dat zag er gewoon niet uit! :-X Het leek net op een suikerspin ondergedompeld in bleekmiddel :-\ Ik herkende haar in het begin zelfs helemaal niet door dat haar... :-X
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie