9 Aldens's dilemma

Alles over seizoen 9!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

9 Aldens's dilemma

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:42

Uitgezonden op 6 december 1982

Een dominee die op doorreis is in Walnut Grove wekt argwaan bij dominee Alden en Mr Edwards. Dominee Alden is bang dat hij zijn gemeente zal kwijtraken aan de andere geestelijke. Het valt Mr Edwards op dat hij veel tijd doorbrengt met Mrs Carter en Laura, en dat doet hem het ergste vermoeden.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:37

Ik vond dit een leuke, humoristische aflevering ;D Vooral die stukjes van Almanzo en John in San Francisco, echt hilarisch! Als ze bij die Japanner zijn en dat ze naar dat bad gaan, geweldig! :)
Alleen ik snap de titel niet helemaal. Wat voor dilemma had Alden dan? ??? En wat charlesfan ook zegt: waar was de vrouw van dominee Alden opeens? :-X Daar heb je, sinds de aflevering dat ze trouwden, nooit meer iets over gehoord of gezien.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Jane
Berichten: 882
Lid geworden op: 29-08-2011 02:00

Bericht door Jane » 01-09-2011 13:19

Het dilemma van Alden was eigenlijk dat hij mede door de verdachtmakingen
van Mr Edwards (heel grappig) dacht dat die dominee zijn plaats wou komen innemen in Walnut Grove en hij schaamde zich later er over dat hij dit wantrouwen had gehad tegenover die dominee.
Ik vind Mr Edwards hier ook weer een heel leuke rol in hebben, vooral als hij onder dat raam staat te luisteren van de nieuwe pastorie voor dominee Alden en denkt dat Sarah en Laura iets hebben met de gastdominee.

Gast

Bericht door Gast » 23-03-2017 17:28

Haha, ja was wel heel grappig. Inderdaad, waar is de vrouw van de dominee? En leuke avonturen van John en Almanzo :lol:

Plaats reactie