12 The Older brothers

Alles over seizoen 9!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

12 The Older brothers

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:44

Uitgezonden op 17 januari 1983

Een beruchte bende, de Older broers, houdt Mr Edwards vast en eist losgeld voor zijn vrijlating. Als ze erachter komen dat er een geldbedrag is uitgeloofd voor hun arrestatie, geven ze zich aan om zo het geld in handen te krijgen.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:35

Ik snapte de aflevering niet echt en vond hem ook niet zo heel leuk :-\ Zoals hier al gezegd wordt, vond ik het ook niet echt een Kleine huis-aflevering. Echt grappig vond ik hem ook niet. The legend of black Jack, waar deze mee vergeleken wordt, vond ik daarentegen wel heel grappig, maar deze niet. Die gasten waren wel heel dom bezig, maar dat vond ik meer irritant dan grappig :-X
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 08-09-2011 22:10

Juud schreef:Ik snapte de aflevering niet echt en vond hem ook niet zo heel leuk :-\ Zoals hier al gezegd wordt, vond ik het ook niet echt een Kleine huis-aflevering. Echt grappig vond ik hem ook niet. The legend of black Jack, waar deze mee vergeleken wordt, vond ik daarentegen wel heel grappig, maar deze niet. Die gasten waren wel heel dom bezig, maar dat vond ik meer irritant dan grappig :-X



Ja Juud
Deze aflevering vond ik ook niet zo mooi,
waarom dat weet ik niet,
Ik heb dan de aflevering van De Legende Of Black Jack wel mooi gevonden.
Vooral toen Harriet dacht dat Nels echt dood was. :lol:
Toen lag ik plat op de grond,

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 08-09-2011 22:43

Inderdaad, deze wordt heel vaak vergeleken met The Legend of Black Jake. Aan de ene kant snap ik wel waarom (allebei komisch bedoelde afleveringen met domme boeven), maar toch vind ik The Legend of Black Jake wel een leuke aflevering en deze echt totaal niet.
Ik denk dat het er hem in zit dat The Legend of Black Jake zich in Walnut Grove afspeelt en er heel veel mensen van het dorp in voorkomen. De aflevering draait om mensen die je kent, en daardoor is het gelijk al leuker. The Older Brothers ging echt alleen over die boeven en de enige inwoner die erin voorkwam, was Mr. Edwards. Bovendien bevatte The Legend of Black Jake veel leuke 'Oleson-humor' en stond die van de boeven niet eens zo op de voorgrond.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie