14 Home again

Alles over seizoen 9!
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

14 Home again

Bericht door Halfpint » 23-08-2011 13:45

Deel een en twee uitgezonden op 7 februari 1983

Albert overtreedt voortdurend de wet, en Charles haalt hem vanuit de grote stad terug naar Walnut Grove. Maar na zijn terugkomst verandert Albert niet, omdat hij verslaafd is aan morfine. Charles probeert Albert van de drug af te helpen door hem bij te staan tijdens zijn afkickverschijnselen.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:29

Ik heb gisteren deel 1 gezien. Deel 2 moet ik nog kijken, maar ik vind het nu al wel een mooie aflevering. Het weerzien van Charles en Rose was echt leuk ;D En natuurlijk heel erg leuk om Charles en Albert weer te zien. Aan het begin zag je Charles zo aan het werk en je zag echt dat hij er helemaal geen lol aan beleefde, en die werkgever van hem is echt zo'n zak die alleen om de winst denkt. Toen had ik wel zoiets van: kom gewoon definitief terug en laat de stad voor wat het is. Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.. :-\
En eindelijk kregen we Matthew (adoptiezoon van Mr. Edwards) weer een keer te zien :P Ik dacht al dat ze hem daar vergeten waren... ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-08-2011 17:29

Heb al een heeeele tijd terug deel 2 gezien, maar was vergeten om hier te posten wat ik ervan vond ;D Ik vond deel 2 ook heel erg mooi. Het was erg mooi om te zien dat Charles Albert bijstond in die verschrikkelijke tijden en dat uiteindelijk alles goed is gekomen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 20-10-2011 12:54

Weet je wat ik onnadenkend vond? Als Laura in de keuken komt, zet ze kleine Rose (ik denk dat dat kindje in deze afl. nog niet eens één jaar is) zo maar op een stoel en gaat met met haar rug naar Rose, met Hester Sue praten, zonder nog naar Rose om te kijken. Dat doet in het echt niet één moeder hoor. Dat kind zou binnen de kortste keren van die stoel vallen. Ik denk dat er tijdens het filmen wel iemand Rose vasthield.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 20-10-2011 15:10

Daar is inderdaad heel slecht over nagedacht. Ik vond het zelf ook al zo raar dat Rose zo alleen werd gelaten op die stoel :?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 20-10-2011 20:56

Halfpint schreef:Weet je wat ik onnadenkend vond? Als Laura in de keuken komt, zet ze kleine Rose (ik denk dat dat kindje in deze afl. nog niet eens één jaar is) zo maar op een stoel en gaat met met haar rug naar Rose, met Hester Sue praten, zonder nog naar Rose om te kijken. Dat doet in het echt niet één moeder hoor. Dat kind zou binnen de kortste keren van die stoel vallen. Ik denk dat er tijdens het filmen wel iemand Rose vasthield.
Ja halfpint
Ik denk dat inderdaad iemand Rose beet hield,
toen de camera richting Laura en Hester-Sue ging.

Gast

Bericht door Gast » 20-10-2011 21:10

Hahaha... dat viel mij ook gelijk op... Vond het al zo bijzonder dat Rose zo mooi bleef zitten!!!

Plaats reactie