Foto's van Laura

Hier kun je alles kwijt over Laura Ingalls Wilder
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Foto's van Laura

Bericht door Halfpint » 09-05-2011 22:05

Het is natuurlijk allemaal ooit met de echte Laura begonnen.

Hier zijn een paar mooie foto's van haar.



Afbeelding

Afbeelding

Laura en Almanzo, niet lang na hun trouwen:
Afbeelding



AfbeeldingAfbeelding

Laura voor haar huis in de stad:
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Laura en Almanzo:
Afbeelding



Laura en Almanzo op Rocky Ridge Farm in 1940:

Afbeelding[
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 21-08-2015 17:51

Ik was op zoek naar iets en kwam toen dit tegen. Het artikel gaat over de plannen voor het nieuwe museum en het land van de Rocky Ridge Farm in Mansfeld. Men wil een uitgebreide bibliotheek In het museum, men gaat de boomgaard die Manly ooit had geplant nu herplanten, men bouwt de hut die er ooit stond en die Laura en Manly's eerste huis was, nabouwen en het kippenhok van Laura wordt nagemaakt.

http://www.lauraingallswilderhome.com/?page_id=62

Maar wat ik heel bijzonder vond waren de 3 foto's bij het artikel.
De foto van "Manly in de boomgaard" ken ik, maar de foto van " Manly bij zijn geiten" en de foto van "Laura met haar kippen" heb ik nog nooit gezien.
Zo leuk! :lol:
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 21-08-2015 18:24

Die foto's kende ik ook nog niet! Wat leuk om al dat nieuws zo te zien. Sowieso al die nieuwe dingen die ze willen bouwen lijken me zulke goede ideeën. Ik denk dat het allemaal heel mooi/interessant gaat worden. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Mieke
Berichten: 695
Lid geworden op: 30-08-2011 21:54

Bericht door Mieke » 17-09-2015 20:56

Als lid van de facebook-pagina van het Mansfield museum komt er om de paar weken een foto van de bouw van het museum. Het wordt al heel mooi. Veel natuurlijker dan het huidige museum (wat ik meer een betonnen blok vind). Tevens staat het museum verder weg van het oorspronkelijke huis, zodat ook die meer zijn oorsprong terugkrijgt zonder het lelijke museum er vlak achter. Heerlijk he, die plannen van het museum daar...... Konden we er maar heen...
Volgend weekend is het in Mansfield Laura Ingalls weekend. Dan wordt er ook op pa's viool gespeeld.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 19-09-2015 09:48

Ja, weet ik, heb ik ook gelezen. Ik hoop toch zo dat men naderhand een verslag en foto's plaatst. Dan hebben we toch een idee hoe het geweest is, niet dan?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 26-02-2016 18:59

Op de meeste foto's ziet Laura er zo mooi uit, zo netjes gekleed en mooi gekapt.
Daarom vind ik onderstaande foto ook zo mooi, niet special gekleed of gekapt, maar gewoon in een dagelijkse jurk tijdens de dagelijkse karweitjes.

klik op afbeelding om te vergroten


Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 29-02-2016 22:26

Leuk ja! :D

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 26-01-2017 10:44

Die foto kende ik nog helemaal niet. Wat leuk om te zien zeg!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie