Foto's van de echte familie Ingalls

Alles over de echte familie Ingalls
Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 29-01-2017 08:45

Afbeelding

Louisa Martha Quiner Smith, James Albert (roepnaam Albert) Quiner en Charlotte A. "Lottie" Quiner Sheldon, de drie kinderen van Uncle Henry en Aunt Polly (dubbele nichtjes en neefje van Laura).
Henry en Polly kregen nog vier kinderen genaamd Charles (roepnaam Charley), George, Ruby en Lillian, maar zij overleden allemaal op jonge leeftijd.

Afbeelding

En dit is Albert Quiner met zijn vrouw Gertrude Price Quiner.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 29-01-2017 08:50

Afbeelding

De zeven dochters die Aunt Docia kreeg met haar tweede man Hiram Forbes: Ida May, Adeline, Emma Laura, Mary Amanda, Maud Marie, Frances I. en Katie P. Ik weet niet precies wie wie is op de foto, maar de namen zijn genoemd in volgorde van oud naar jong, dus Ida en Adeline zullen de grotere meisjes zijn en Frances en Katie de kleinere.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 29-01-2017 08:56

Afbeelding

En dit zijn Lena en Gene, de twee oudere kinderen van Aunt Docia die ze kreeg met haar eerste man August Waldvogel. Lena en Gene komen ook voor in By the Shores of Silver Lake (Kleine Huis aan het Zilvermeer).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 31-01-2017 14:10

Wat leuk zeg, die foto van Lena en Gene. Had ik nog nooit gezien.
Ik zoek ook nog vaak naar dingetjes omtrent LIW en ben dan altijd verrast als ik iets onbekends tegenkom.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 31-01-2017 15:15

Ik had hem ook nog nooit gezien. Het is inderdaad heel leuk hoe er altijd toch weer iets onbekends opduikt door iets in te typen op Google en te kijken wat je vindt. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 11-07-2017 03:12

Een voor mij nog onbekende foto die in een video in het museum van Pepin werd getoond, van Caroline met haar zussen Eliza en Martha:

Afbeelding

Deze afbeelding heb ik van internet, en ik vermoed dat het verhaaltje eronder niet helemaal klopt. Volgens mij zit Caroline links en staat Eliza in het midden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 11-07-2017 03:30

Misschien staat dit al wel ergens op het forum en dat ik er overheen heb gelezen, maar vandaag was ik in het museum in Spring Valley en daar kwam ik deze foto tegen van de Wilder boerderij:

Afbeelding

Deze foto kende ik al langer, maar ik had me nooit gerealiseerd wie de personen op de foto precies waren. De figuren zijn erg klein en moeilijk te zien, maar dit zijn van links naar rechts: Almanzo, zijn ouders James en Angeline, Eliza Jane, Rose, Laura en Angeline Howard (dochter van Almanzo's zus Laura).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 12-07-2017 17:17

Die foto van het gezin Wilder in Spring Valley ken ik en die heb ik geloof ik ergens al een keer behandeld. Wat je opmerking betreft over de foto van de 3 zussen Quiner heb je gelijk, hoor.
Ma/Caroline zit links, jongste zus Eliza staat in het midden en oudste zus Martha zit rechts.

(Charlotte en Henri Quiner hadden eerder al een dochtertje dat Martha heette, maar dat is heel jong gestorven, en daarna kregen ze weer een dochtertje, dat ze toen ook Martha noemden.)
Afbeelding

Plaats reactie