Documentaire echte Laura

De leukste, grappigste, droevigste en alles wat je maar kunt bedenken weetjes over het Kleine Huis
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Documentaire echte Laura

Bericht door Halfpint » 12-05-2011 10:40

Ik vind dit zulk leuk nieuws, dat moet ik gewoon met jullie delen!
De meesten op dit forum zijn voornamelijk geinteresseerd in de tv-serie van Het Kleine Huis en dat heeft natuurlijk weinig met de werkelijkheid te maken. Dus ik weet niet of diegenen het net zulk bijzonder en leuk nieuws vonden als ik. maar er zijn er ook genoeg hier die graag de boeken lezen en ook erg geinteresseerd zijn in de waarheid achter de boeken en de echte personen. Voor diegenen zal dit ook erg leuk nieuws zijn!

In Amerika is men druk bezig een documentaire te maken over de echte Laura Ingalls Wilder!

En raadt eens wie die documentaire maakt?

Dean Butler! (de acteur die vroeger Almanzo speelde)
Dean Butler en zijn bedrijf Legacy Productions zijn druk bezig een uur durende documentaire te maken over Laura Ingalls Wilder. De documentaire moet in de zomer van dit jaar klaar zijn.

Er is zelfs al een trailer van de documentaire!
Een geweldige trailer met prachtige beelden!

http://www.youtube.com/watch?v=cUvkRGsPSpg
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 03-09-2011 15:45

Ik had de trailer nog niet gezien en heb dat net gedaan. Het ziet er allemaal heel mooi en veelbelovend uit! Is er al iets meer bekend over de documentaire en is hij al uitgekomen?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 03-09-2011 21:41

prachtige trailer,fijne stem ook........ik heb zeker zin om die
documentaire te gaan bekijken als die uitkomt.

Gast

Documentarie Laura Wilder

Bericht door Gast » 08-09-2011 21:33

:D Wow wat gaafe trailer,
en ik hoop ook net als Hans en Juud dat hij gauw uit komt.
En hopelijk is het met ondertitels,
want ik ben niet zo goed met Engels

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 10-09-2011 16:10

Juud schreef:Ik had de trailer nog niet gezien en heb dat net gedaan. Het ziet er allemaal heel mooi en veelbelovend uit! Is er al iets meer bekend over de documentaire en is hij al uitgekomen?
Nee, de dvd is nog steeds niet uitgekomen en we zijn nu anderhalf jaar verder. Ik las in een berichtje onder de trailer dat Dean Butler niet reageert op mails, inzake de datum van uitgifte, dus we zullen, evenals de fans in Amerika geduld moeten hebben. Helaas.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 10-09-2011 16:51

Oh wat apart! (en jammer) Ik wist niet dat dit bericht van anderhalf jaar geleden was; dacht dat het dit jaar was gepost en ik er op het vorige forum overheen had gelezen. Wel raar dat ze zeiden dat het diezelfde zomer nog klaar zou zijn en nu anderhalf jaar verder is er nog niks.. Ik hoop echt dat het niet al te lang meer duurt!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 10-09-2011 17:29

Nee Juud, de plaatsing van dit topic is niet anderhalf jaar geleden maar het bericht van Dean Butler waarin stond dat het binnenkort zou worden uitgegeven. Daarom zei ik dat we nu anderhalf jaar verder zijn, maar dat er tot op heden nog niets verder bekend is van eern event. uitgiftedatum. :wink:
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 10-09-2011 18:53

Oh op die manier, ik snap het! :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-09-2011 12:41

Toch jammer! Het ziet er zo veel belovend uit!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 11-09-2011 16:23

Er is echter wel sinds mrt. 2008 een andere dvd te koop: "life before Laura"; zie trailer van 2.57 minuten: www.youtube.com/watch?v=Gc18F8nPyCw
Dit gaat over het leven van de echte Almanzo en het wordt verteld door Dean Butler, de acteur die Almanzo speelt.
Het enige nadeel is dat de dvd alleen maar te koop is in Burke/New York.
Afbeelding

Plaats reactie