Mijn reis naar Het Kleine Huis

Alles over het Kleine Huis op de Prairie wat je niet in de andere boards kwijt kan.
Gast

Bericht door Gast » 04-09-2011 10:05

Mieke, ik heb het verslag toen helemaal gelezen. Maar nu nog een keer. en weer geniet ik er enorm van. Wat super dat je die reis hebt gemaakt!

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 04-09-2011 13:45

Ik heb het ook weer opnieuw gelezen Mieke, en ik blijf erbij dat ik het een heel mooi en gedetailleerd verslag vind, waardoor ik zelf nog meer zin krijg om over twee jaar het allemaal zelf mee te maken. Op deze manier weet ik zelf ook al een beetje wat je daar allemaal kunt verwachten en wat er allemaal precies te zien is, enz.
We zijn momenteel al aan het brainstormen over waar we allemaal heen gaan en welke route we nemen e.d., en wij gaan hoogstwaarschijnlijk wel Kansas bezoeken (Malone helaas echt niet, omdat dat echt heel erg uit de route ligt), en ik zal tegen die tijd wel vertellen wat ik daar van vond, omdat jij daar dus niet geweest bent (ik ga weliswaar pas over twee jaar, maar ik zeg het maar alvast :)).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ad
Berichten: 100
Lid geworden op: 03-09-2011 20:51

Bericht door Ad » 04-01-2012 21:12

Het blijft een zeer mooie reis Mieke elke keer weer leuk om alles te lezen.

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2012 18:57

OOO Zie je ik heb nog zoveel niet gelezen, zie ik nu dus... Ik heb het topic gevonden en ga hem als ik even de tijd heb heerlijk lezen en genieten van de foto's.... Jippie, iets om me te verheugen!!!! :D

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2012 21:24

Tinkelbell schreef:OOO Zie je ik heb nog zoveel niet gelezen, zie ik nu dus... Ik heb het topic gevonden en ga hem als ik even de tijd heb heerlijk lezen en genieten van de foto's.... Jippie, iets om me te verheugen!!!! :D
Deze posting's met foto's zijn echt bizar mooi :shock: :D meedere keren heb ik deze foto's bekeken, met eerlijk gezegdt, volle jarloezie hihi... :D

Mieke
Berichten: 695
Lid geworden op: 30-08-2011 21:54

Bericht door Mieke » 06-03-2012 22:06

wat ontzettend leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die dit lezen en er telkens weer van genieten.
Ik vind het leuk dat ik dit met jullie kan delen.

Ik zou inmiddels nog wel eens terug willen en veeeel meer en nog veel beter willen kijken. Ik heb veel gezien, maar voor mijn gevoel nog niet alles.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 06-03-2012 23:06

Dan ga ik met je mee hoor, Mieke. :wink:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2012 18:22

Pfff... ik ben nu ongeveer op de helft... Wat ben ik positief jaloers zeg. Wat een prachtige reis. Ik ben nu daar waar je bij de graven bent en er een roos hebt neergelegd. Zit hier echt even met een brok in mijn keel, zo liefdevol als je bij dat graf zit!!! Man, wat een ervaring... Ik hou even een Time Out om het te laten zakken.... straks of morgen weer verder lezen! Dank je wel tot zover, voor je mooie verhaal en schitterende fotoos en dat je dat met ons wilt delen!!!Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2012 19:33

Hihihi... na de vaat te hebben opgeruimd, moest ik dit topic gewoon verder uitlezen en de prachtige fotos bewonderen... Wat zullen jullie enorm genoten hebben, je kunt echt terug kijken op een geweldige herinnering... Super!!! Nogmaals bedankt voor het delen met mensen die eigenlijk toch 'vreemden' voor je zijn!!!
Halfpint.... Ik kan al niet wachten op jouw verslag en fotoos als je bent geweest!!!
Ben blij dat ik dit forum heb gevonden... Mijn liefde voor HKHODP word hierdoor alleen maar groter!!!

PS... ik denk dat ik dit topic nog wel wat vaker zal bekijken en lezen!!! :wink:

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 08-03-2012 08:47

Ik ben niet in Mansfield geweest hoor, Tinkelbell! :cry:
Daarom zei ik juist, dat ik dan met Mieke zou meegaan. :wink:
Rose en ik hebben het hier ook over gehad en dat we er heel graag heen zouden willen, maar dan met ons tweetjes, want onze mannen zouden het puur voor ons doen, maar zij zouden al na 5 minuten alles gezien hebben, terwijl wij daar een dag kunnen "kwijlen". Dus als ik het doe, doe ik het met een gelijkgestemde.
Afbeelding

Plaats reactie