Wat is je favoriete gebeurtenis uit de tv-serie?

Alles over het Kleine Huis op de Prairie wat je niet in de andere boards kwijt kan.
Plaats reactie
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Wat is je favoriete gebeurtenis uit de tv-serie?

Bericht door Halfpint » 01-12-2011 19:04

Wat is je favoriete gebeurtenis uit de tv-serie?
Vertel het hier, zodat we het met zijn allen kunnen delen.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 02-12-2011 11:25

Voor mij springen er 2 afleveringen uit: Christmas at Plum Creek en Richest man in Walnut Grove.
Ik heb deze afleveringen al 100 keer gezien, ik kan ze dromen, maar ik blijf ze schitterend vinden.
DE eerste om: de liefde die men legt in het uitzoeken en maken van de cadeaus en de offers die men ervoor brengt.
De tweede: door geldgebrek gaat het hele gezin werken en men helpt elkaar, krijgen vernederingen te verduren, maar ze redden het door hun sterke liefde.
Afbeelding

Ad
Berichten: 100
Lid geworden op: 03-09-2011 20:51

Bericht door Ad » 09-01-2012 18:48

Ik heb eigenlijk geen echte favoriet ik vind ze allemaal even mooi,zeker die met Mr Edwards.

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2012 14:11

Voor mij Sweet Sixteen. Geweldige aflevering,vooral het moment met Almanzo en de thee.

Gast

Bericht door Gast » 19-01-2012 22:14

Halfpint schreef:Voor mij springen er 2 afleveringen uit: Christmas at Plum Creek en Richest man in Walnut Grove.
Ik heb deze afleveringen al 100 keer gezien, ik kan ze dromen, maar ik blijf ze schitterend vinden.
DE eerste om: de liefde die men legt in het uitzoeken en maken van de cadeaus en de offers die men ervoor brengt.
De tweede: door geldgebrek gaat het hele gezin werken en men helpt elkaar, krijgen vernederingen te verduren, maar ze redden het door hun sterke liefde.
Sluit mij bij bovenstaande aan. Mijn lievelings stukje is waar dominee alden het beroemde gedichtje voor leest die ook op de grafsteen staat van Micheal Landon :roll: :

Remember me with smiles and laughter,

for that is how I will remember you all

If you can only remember with tears,

then don't remember me at all

From Remember Me episode

Little House on the Prairie

Aired November 1975


TE MOOI :!:

Plaats reactie