Kleine Huis Op De Prairie Hebbedingetjes

Alles over het Kleine Huis op de Prairie wat je niet in de andere boards kwijt kan.
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 20-02-2015 21:19

Mocht je ooit het geluk hebben één van Laura Ingalls Wilder’s homesites te bezoeken, zal je op een gegeven moment in de giftshop/souvenirwinkel belanden. Je zult nergens anders zoveel Laura- of pionier gerelateerde koopwaar vinden.

Als het standaard aanbod van magneten, sleutelhangers en sneeuwglobes niet voldoende is, zou je altijd nog kunnen overwegen kitsch spullen te kopen, zoals bijvoorbeeld Jack the bulldog oorbellen of een Laura bobble-head. Voor de echte Laura fans is de souvenirwinkel op de homesite een toverwereld. Moet je nagaan: een gehele ruimte gevuld met alleen maar Laura dingen! Heerlijk!

Normaliter verlaat ik nooit met lege handen een souvenirwinkel. Maar stel nu dat ik op Laura's homesite in Walnut Grove zou zijn, weet je wat ik dan graag zou willen hebben?
Ik zou een klein, leeg flesje vullen met water uit de Plum Creek. Een heel lief aandenken aan Plum Creek en een gratis cadeautje van moeder Natuur.

Weer eenmaal thuis in Nederland zou ik het water in een leeg parfumflesje gieten en er een leuk vintage labeltje opplakken, waarna het flesje een mooi plekje op mijn kaptafel zou krijgen.

Misschien vinden jullie dit gek, maar ik hou gewoon van deze kleine souvenirtjes. Ik zou dus heel blij zijn geweest met onderstaand cadeautje:

Afbeelding
(klik op foto om te vergroten)
Afbeelding

Plaats reactie