Pinterest

Alles over het Kleine Huis op de Prairie wat je niet in de andere boards kwijt kan.
Plaats reactie
Gast

Pinterest

Bericht door Gast » 27-02-2014 19:42

Niet geheel KH gerelateerd, maar toch ook weer wel. (En admins, verplaats de topic gerust als jullie em ergens anders beter vinden)

Al een tijdje ben ik actief op Pinterest, gewoon om mooie quotes te bewaren, grappige plaatjes, ideetje voor traktaties voor Keira op school en alles wat me interesseert.

Zo ook dingen over het Kleine Huis en Laura en haar familie. Vind het zelf erg leuk om te doen. Ik verzamel er zelf oude foto's op, behind the scene's foto's, boekcovers en leuke hebbedingetjes.

http://www.pinterest.com/tigrux/lhotp/

Was erg benieuwd of jullie ook actief zijn en misschien ook zo dingen bij houden.

Mieke
Berichten: 695
Lid geworden op: 30-08-2011 21:54

Bericht door Mieke » 27-02-2014 21:08

Mooie verzameling Tigru!!
Er zitten plaatjes tussen die ik nog niet vaak (of nooit) had gezien. Interessant!
Zijn de tekeningen in de chinese boeken door Garth Williams gemaakt???? Het lijkt er wel op, maar dan zijn ze niet allemaal bekend. Ook zeer interessant. Ik en Halfpint dachten dat we inmiddels toch wel de meeste tekeningen kenden!
En ik zag een foto van Stella Gilbert Sasser. Ik dacht altijd dat de achternaam Gilbert was en heb me ooit suf gezocht naar geboortedata. Maar nu ga ik opnieuw zoeken... Leuk dat je dit gedeeld hebt.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 28-02-2014 19:23

Zo kan ik blijven verzamelen :D En omdat ook anderen verzamelen kom je soms echt nieuwe foto's en info tegen!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 28-02-2014 19:54

Inderdaad interessant. Het bood mij jammerlijk genoeg niets nieuws, maar ik ga je wel volgen, want je weet maar nooit, toch? :wink:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 03-03-2014 18:27

Leuk Tigru, ik volg je bord nu ook op Pinterest.

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2014 10:24

Ik had het gezien, ga je ook zeker terug volgen :D

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2014 17:31

Leuk, ik vind het leuk om allerlei verschillende onderwerpen te verzamelen. Zo wil ik bv heel graag nog (weer) eens naar Amerika. Welke kant van Amerika het wordt weet ik nog niet, maar er is zoveel te verzamelen, dat als we gaan we ons niet hoeven te vervelen en niets hoeven over te slaan!!! :wink:

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2014 20:37

Ik heb er ook al traktaties voor Keira vandaan gehaald en ideetje voor in huis en in de tuin!

Plaats reactie