The Laura Trail

Alles over het Kleine Huis op de Prairie wat je niet in de andere boards kwijt kan.
Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 13-07-2017 01:13

Bedankt Halfpint; ik weet al wat er aan de hand was. Ik moet reacties eerst goedkeuren voordat ze online komen te staan. Dit is inmiddels gebeurd, dus je reacties staan nu online.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 13-07-2017 18:30

Mooi zo, ook weer opgelost. Ik ga nu lekker je verhaal van vandaag lezen. Ik vind het allemaal zo leuk en ook al ben ik er niet echt bij, heb ik toch het gevoel dat ik alles persoonlijk meemaak.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 14-07-2017 00:38

Dat is mooi dat je het gevoel hebt dat je er zelf bij bent Halfpint. :D

Ik ga toch niet per dag Laurapalooza bespreken; in plaats daarvan ga ik daar denk ik een paar posts aan wijden achteraf. Morgen ga ik niet mee op de Mansfield tour (achteraf heel veel spijt van, aangezien de groep morgen wat privileges krijgt, maar ik kan het nu niet meer veranderen) en dan heb ik genoeg tijd om er veel over te schrijven.

Wel heb ik wat kleine berichtjes gepland voor vandaag.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 14-07-2017 17:23

Is begrijpelijk, hoor. Elke dag verhalen plaatsen vergt tijd en aangezien ik toch, voor wat het forum betreft, je enige volger ben, kan je idd beter om de zoveel tijd dingen plaatsen. Weet dat ik alles apprecieer.
Heb je trouwens ook al folders of iets dergelijks voor mij? Ik ben blij met alles. :lol:
Ik wacht vol spanning je verdere verhalen af.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 14-07-2017 19:22

Is goed hoor Halfpint. ;) Iets schrijven over Laurapalooza is sowieso nogal lastig aangezien ik niet veel inhoudelijke informatie wil delen, dus het wordt sowieso een verhaaltje over de ervaring.
Ik heb trouwens wel meer mensen die mijn blog lezen, maar die hebben tot nu toe nog geen berichtjes achtergelaten. Veel mensen ken ik van andere fora, die er dan daar op gaan reageren. :lol:
Ik vind het blog vooral leuk als een soort aandenken. Veel kleine dingetjes ga ik achteraf vergeten.

Ik heb al flink wat folders, maar ik weet niet precies wat je allemaal wilt hebben. Ik had in Pepin al wat meegenomen, en hier in Laurapalooza had je ook een heleboel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 15-07-2017 20:16

Kind, ik vind alles interessant en ben blij met alles wat je voor mij kan verzamelen. Kijk maar, hoor.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 18-07-2017 06:33

Ik zie wel wat je wil hebben Halfpint; folders zijn toch altijd gratis, dus ik neem gewoon alles mee wat ik zie. Je ziet overigens ook bij veel musea dezelfde.

Er staan inmiddels weer nieuwe stukjes op mijn blog. De afgelopen dagen was het moeilijk posten, omdat het hotel in Mansfield zodanig traag internet had dat de foto's niet konden laden. Inmiddels is alles van mijn Mansfield bezoek weer up to date inclusief foto's. Opnieuw zijn die foto's slechts een selectie; er zijn er nog een stuk meer.

Momenteel verblijf ik in het lelijke stadje Elk City in het westen van Oklahoma. We zijn op doorreis naar Santa Fe, New Mexico, waar we morgen hopen te arriveren. Dit heeft niets met Laura Ingalls Wilder te maken maar met familiebezoek, dus de kans zit erin dat er de komende dagen niet veel op mijn blog komt te staan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 18-07-2017 17:15

Maak niet uit, hoor. Geniet maar van alles en ik merk vanzelf wel wanneer je weer iets overLIW plaatst. Veel plezier.
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 19-07-2017 01:56

Halfpint had je al wel mijn stukjes over Mansfield gelezen? Door het slechte internet kon ik niet goed mijn posts updaten, dus gisteravond heb ik er nog heel laat wat extra tekst en foto's bij geplaatst.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 19-07-2017 20:28

Ja hoor, ik ben helemaal bij en ik geniet van alles. :lol:
Ik had je gisteren ook een berichtje gestuurd, maar heel gek, ik werd er op een gegeven moment gewoon uitgegooid.
Ik vertelde dat ik wist hoe moeilijk men in het huis van A en L deed, want dat had Mieke toendertijd ook meegemaakt. Men denkt niet echt mee en ik heb het idee dat zij de fascinatie van LIW-liefhebbers toch niet echt begrijpen. Maar kind, je hebt alles met eigen ogen mogen bewonderen; wie kan dat zeggen? Binnen in RRF mocht je zeker niet fotograferen? Ben jij trouwens in De Smet nog de koekjesuitsteker van het Landmeterhuis tegengekomen? Hier kreeg ik een post van via Trundlebedtales van Sarah Uthoff.
Ik vind je foto's ook erg leuk en ik kan bijna niet op het vervolg wachten.
Tot horens.
Afbeelding

Plaats reactie