Kerstornamentjes

Kerstornamentjes, Lapbooks, Boekenleggers, plakwerk, bagagelabels, etc.
Gast

Bericht door Gast » 16-06-2012 15:29

O leuk, ik ben heel nieuwsgierig!! Je kunt trouwens via de site een catalogus aanvragen he... Heb ik ook gedaan een aantal jaar terug, die krijg ik nu elk jaar, daar staat volgens mij echt alles in!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 17-06-2012 00:24

Hier komt de foto van de ornamentjes.
Afbeelding

Ik heb mij vanmorgen opgegeven voor de newsletter en voor de neiuwe catalogus die je dan vervolgens in sept. ontvangt. Ik kan nu al bijna niet wachten. :wink:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 17-06-2012 08:47

Och Halfpint die zijn schattig zeg!!!! Echt heel leuk...

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 30-08-2012 11:48

Ik kreeg eergisteren de nieuwsbrief binnen van kathe Wohlfarht, heb jij hem ook ontvangen, Tinklebell? Mooi weer alles hè? Ik blijf de sprookjesfiguurtjes bijzonder lieflijk vinden (baumbehang/zinnschmuck:märchen). Ik kan bijna niet wachten tot ik de catalogus in september ontvang. (door al dit moois te zien, krijg ik nu al weer zin in kerst. :wink:)
Op de site zie je maar een paar sprookjesfiguurtjes, ik ben benieuwd of we in de catalogus (die we midden sept. ontvangen, staat in de nieuwsbrief) wel alles zullen tegenkomen. Ik ben er in ieder geval blij mee.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 25-09-2012 12:10

IK heb vanmorgen de nieuwe catalogus ontvangen en hij is beeldschoon. Terwijl ik alles bewonderde, kreeg ik gewoon zin om mijn huis te versieren. Ik moet me echter nog een goede 2 maanden beheersen. :wink:
Heb jij hem ook al, tinklebell?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2012 12:52

Ik wil misschien weer eigen kerstballen gaan maken. Ik kan wel een keer een foto uploaden, maar dan maak je met driehoekjes van papier eigen kerstballen van papier en dat kan er heel mooi uit zien, misschien dat ik ze wel als kerstkaart ga weggeven :) Heeft niet veel met het kleine huis te maken maar goed. Ik luister al weer kerstmuziek, stiekem, zoals Libera, die zingen zoo mooi! Voor wie ze niet kent:

http://www.youtube.com/watch?v=dtUTqVEZsNI EDIT: deze is nog al een slechte kwaliteit, maar wel mooi.

Deze is ook wel mooi: http://www.youtube.com/watch?v=8OVtD73s ... re=related

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2012 19:20

Mooi Eliza... En ik luister ook al naar kerstmuziek hoor.... en niet eens stiekem!! :wink:
Je kunt trouwens via http://www.happychristmasradio.net/listen.php het hele jaar naar kerstmuziek luisteren!!! :)

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 13:57

Dat zou ik wel graag willen zien Eliza!
Die zelfgemaakte kerstballen.
Misschien kunnen er een Kleine Huis variant van maken!

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 27-12-2012 14:33

Eliza, ben jij dit nog gaan doen? En zo ja, zou je dan een fotootje kunnen plaatsen? Want, net wat Rose zegt, misschien kan er wel een KH-variant op gemaakt worden.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 27-12-2012 16:09

Ook dit jaar hing er weer een groot aantal van de kerstornamentjes aan de kerstguirlande.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie