Plakwerk

Kerstornamentjes, Lapbooks, Boekenleggers, plakwerk, bagagelabels, etc.
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 04-01-2013 20:22

Hier volgen een paar foto's van mijn plakwerk:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-01-2013 23:16

Écht heel leuk. Daar kun je zulke leuke persoonlijke cadeautjes van maken. Eigenlijk bijna zonde om weg te geven...

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 03-09-2013 16:28

Tijdens onze vakantie in Beieren zag ik in een winkel een artikel, waarbij ik direct dacht, wat gek dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht: jullie weten toch dat ik een poos geleden doosjes heb beplakt met teksten uit de boeken en dan plaatjes daar overheen? Nu zag ik daar van die spanen doosjes (die ik dus ook heb gebruikt, te koop bij Xenos) met een plaatje erop en dan afgelakt. Ik heb nog heel veel plaatjes over van het Kleine Huis en dacht toen direct, hé, dat ga ik doen; doosje kopen, een plaatje van Het kleine Huis erop, aflakken en klaar is kees. Ik heb weer iets leuks.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-09-2013 21:00

Ja, dat is zeker een leuk idee! Ik heb vroeger voor mijn moeder eens een schoenendoos gemaakt met allemaal dierenplaatjes die ik uit tijdschriften knipte en die doos vervolgens gelakt. Resultaat was ook heel leuk en gezellig :) Ik zou zulke doosjes overigens ook wel leuk vinden, maar ik doe er dan wss niets mis mee ;P

Gast

Bericht door Gast » 04-09-2013 21:11

Oh,volgens mij heb ik zoiets wel eens op de basisschool gedaan! Leuk!

Plaats reactie