Rose's frobeltopic

Kerstornamentjes, Lapbooks, Boekenleggers, plakwerk, bagagelabels, etc.
Gast

Rose's frobeltopic

Bericht door Gast » 01-01-2013 11:36

Ik hou van knutselen en frobelen en dingetjes maken, maar ik het is niet zo dat ik in 1 speciaal ding uitblink. Jammer.
In dit topic wil ik bijhouden wat ik allemaal frobel. Staan al mijn dingetjes bij elkaar.
Het zou leuk zijn als de rest ook zoiets doet. Of je nu kaarten maakt, breit, hoeden maakt of taarten bakt.

Gast

Bericht door Gast » 01-01-2013 11:42

Met Kerst hab ik cupcakes gemaakt. Dat vind ik ook leuk om te doen.

Afbeelding

(ik zal binnenkort nog wat foto's plaatsen)

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 02-01-2013 19:41

Oh, kind, wat zien ze er lekker uit. Vooral dat wandelstokje vind ik leuk. Heb je die ook van marsepein gemaakt?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 02-01-2013 22:27

Heel erg leuk Rose... Ik had ze al ergens anders voorbij zien komen hier... Ze lijken me heerlijk!!!
Ik ben ook dol op bakken enl decoreren in huis! Tuinieren, fotograferen van mijn honden enz... Is het de bedoeling dat we dit dan in dit topic zetten of ieder dan een eigen fröbeltopic??

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 03-01-2013 18:28

Ieder zijn eigen knutseltopic, vinden wij het leukst. Je kunt daarin dan schrijven over wat je leuk vindt te doen, wat je gemaakt hebt, wat je knutselplannetjes zijn etc., en je kunt foto's plaatsen.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 01-10-2013 19:14

Ik zal weer eens mijn frobeltopic weer oppakken.
Ik zal het proberen iets beter bij te houden.
Hopelijk vinden jullie het leuk. Want soms frobel ik tijden niet en dan ineens weer wel en het kunnen ook hele uiteenlopende dingen zijn.

De laatste frobelpogingen waren papegaaienspeelgoed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 02-10-2013 10:54

Kind, wat origineel. Erg leuk. Vinden ze het leuk?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 02-10-2013 16:49

Jazeker vinden ze het leuk! Ze kunnen zo leuk spelen! Zo leuk om naar te kijken.
Of Mr Darcy die aldoor tegen het nieuwe speeltje roept: wat is dat nou? wat is dat nou weer? :lol:

Gast

Bericht door Gast » 05-10-2013 15:32

En even maar wat ander fröbelwerk plaatsen. Zodat jullie kunnenj zien dat het nogal uiteenlopend kan zijn!

Mijn favoriete sjaal:

Afbeelding


Maar ook hele andere dingen zoals kaarten:

Afbeelding

Afbeelding


Nog meer lekkers, leuk met zelfgemaakte roosjes:

Afbeelding


En ook ik heb Kleine Huis ornamentjes gemaakt. Dit was bij Halfpint thuis, maar de rechterhelft van de tafel, dus vanaf de strijkijzer, huifkar en het herderinnetje is van mij. (de linkerhelft is van Halfpint, maar wij hebben een aantal dezelfden)

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 15-11-2013 20:17

Ik ben bezig met een nieuw projectje.
Ik hoop dat het me lukt wat ik voor ogen heb.
Dit is het begin:
(wordt vervolgd, hoop ik)

Afbeelding

Plaats reactie