Halfpints knutselhoekje

Kerstornamentjes, Lapbooks, Boekenleggers, plakwerk, bagagelabels, etc.
Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 07-11-2013 17:35

Afbeelding

Hier een foto van het hart.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 07-11-2013 22:42

Leuk Halfpint!

Ik baal er af en toe van dat ik niet zo creatief ben..

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 09-11-2013 15:07

En hier de foto van de taart.
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2013 09:46

Wauw, wat hartstikke leuk, Halfpint! En hoe vonden ze het? Hoe was het feest?

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 12-11-2013 18:38

Het was een heel geslaagd feest. Het bruidspaar wist echt tot op de laatste minuut niet wat er georganiseerd was en toen mijn zus met hen kwam aanrijden, terwijl wij allemaal een erehaag hadden gevormd en klapten, waren zij hevig ontroerd. Het is heel gezellig geweest en de dag vloog om.
Wat de taart betreft, die was heerlijk, hoorde ik vanmorgen. Zij hebben gisteren en vandaag ervan gesmuld! Toen ik hem aanbood, geloofde mijn vader eerst niet eens dat ik hem zelf gemaakt had. De taart zag eruit als dat hij door een banketbakker was gemaakt, kreeg ik van anderen te horen.
Nu is binnenkort mijn dochter jarig en voor haar ga ik een taart met Winnie de Poeh maken, want daar is zij altijd gek op geweest. Ik heb al witte marsepein voor de ondergrond gekocht, gele voor zijn lijf en rood voor het truitje. Ik zal hem wel laten zien als ik hem af heb. Nu maar hopen dat dat ook een succes wordt.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14-11-2013 14:16

Ziet er heel erg leuk uit Halfpint en wat leuk dat het feest zo geslaagd was. Ik ben erg benieuwd naar de winnie the pooh taart!

Gast

Bericht door Gast » 15-11-2013 19:29

Leuk hoor! :D

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 21-11-2013 21:48

Ik had de afgelopen 2 dagen veel pijn en wilde niets aan mijn huis doen, maar daarentegen had ik wel zin in fröbelen. Dus mappen erbij gehaald, uitzoeken, tekenen, kopiëren en inkleuren. Om het steviger te maken, heeft mijn man alles voor mij gelamineerd en vervolgens heb ik alles opgehangen.
(Waar het wagenwiel al niet goed voor is, hè? ik heb hem nu al versierd met Kerstmis verleden jaar, afgelopen Pasen, met de herfst en dan nu weer met Sinterklaas.)
Zie hier mijn gefröbel van de afgelopen dagen. Ikzelf ben er tevreden over en vind het gezellig staan.
Afbeelding
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 22-11-2013 20:13

Zie hier de verjaardagstaart voor mijn dochter. Nu maar hopen dat ze hem lekker vindt.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 24-11-2013 13:17

Nou ja, zeg! Had ik een reactie getypt en gepost gisteren, is ie blijkbaar toch niet gepost.

Maar wat super mooi, Halfpint! Echt goed gelukt :) Ik ben zelfs een beetje jaloers, want ik ben zelf ook een groot fan van winnie-de-poeh, maar dan vooral die uit het boek, want de film heb ik nooit gezien :O

En die sinterklaas ornamentjes zijn ook ontzettend gezellig en leuk! Maakt de huiskamer vast erg leuk. Ik vind het altijd leuk dat jij zo creatief bent!

Plaats reactie