Pioneer girl

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 19-06-2012 15:26

Ik kan nu al bijna niet wachten tot juni 2013. Ik ga dat boek dan zeer zeker kopen en ik ben wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben, want sommige verhalen waren nog niet af, dus dan hebben ze zelf iets moeten verzinnen.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 30-08-2012 11:40

Ik kreeg gisteren een berichtje van de Laura Ingalls Wilder Memorial Society dat het manuscript "Pioneer girl" in juni 2013 in boekvorm te koop zal zijn. Ik ben wel benieuwd hoor.

Laura Ingalls Wilder
Autobiography to be published in 2013

The never before published manuscript of Laura Ingalls Wilder‘s autobiography “Pioneer Girl” is currently in development and is scheduled for release in June 2013. The publication will be an annotated edition featuring Wilders’ original text, essays by Pamela Smith Hill and annotations throughout the book providing historical context.

Be one of the first to receive a copy of Pioneer Girl!

Reply to this email with your name and address and we will put you on the preferred list to purchase a copy from the Laura Ingalls Wilder Memorial Society.

"Bringing the Laura Ingalls Wilder legacy to life today while preserving it for the future."

Laura Ingalls Wilder Memorial Society-a nonprofit organization
Afbeelding

Mieke
Berichten: 695
Lid geworden op: 30-08-2011 21:54

Bericht door Mieke » 30-08-2012 19:52

Staat er dan ook een prijs bij?
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 30-08-2012 22:18

Halfpint schreef:Ik kreeg gisteren een berichtje van de Laura Ingalls Wilder Memorial Society dat het manuscript "Pioneer girl" in juni 2013 in boekvorm te koop zal zijn. Ik ben wel benieuwd hoor.

Laura Ingalls Wilder
Autobiography to be published in 2013

The never before published manuscript of Laura Ingalls Wilder‘s autobiography “Pioneer Girl” is currently in development and is scheduled for release in June 2013. The publication will be an annotated edition featuring Wilders’ original text, essays by Pamela Smith Hill and annotations throughout the book providing historical context.

Be one of the first to receive a copy of Pioneer Girl!

Reply to this email with your name and address and we will put you on the preferred list to purchase a copy from the Laura Ingalls Wilder Memorial Society.

"Bringing the Laura Ingalls Wilder legacy to life today while preserving it for the future."

Laura Ingalls Wilder Memorial Society-a nonprofit organization
Antwoord je dan op die mail en sta je dan op de lijst voor het boek? Begrijp ik dat goed?
Ik ga eens in mijn mailbox kijken of ik die mail ook heb, ik krijg m normaal wel altijd, maar de mailbox is nogal chaotisch na de vakantie. :wink:

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 30-08-2012 22:40

Nee, er stond geen prijs bij, alleen dat je je kon inschrijven om dit boek te kopen.
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 01-03-2013 23:52

Ik kreeg gisteren een bericht uit Amerika: men had gehoopt dat het boek "Pioneer girl" half juni uitgegeven zou worden , maar tijdens het schrijven, ging men nog verder met researchwerk en heeft men nieuwe dingen ontdekt, die men nog graag in het boek wil toevoegen. Daardoor treedt er vertraging op, maar men belooft ons op de hoogte te houden.
We zullen dus nog even langer geduld moeten hebben, maar.............., wat in het vat zit, verzuurt niet. Niet dan?
Afbeelding

Juud
Berichten: 529
Lid geworden op: 28-08-2011 20:03

Bericht door Juud » 02-03-2013 08:06

Wel jammer dat het wat langer duurt, maar het is natuurlijk wel leuk dat al die extra informatie dan nog wordt opgenomen. Daar gaat het uiteindelijk alleen maar beter van worden hoop ik. :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 02-05-2013 08:46

Ik las net dat het het manuscript "Pioneer girl" nu in de zomer in boekvorm uitgegeven gaat worden.
Je kunt je alvast op een lijst laten zetten, zodat je zeker weet dat je het boek gaat krijgen.
Het boek kost 35 dollar en is grotendeels gebaseerd op de gegevens uit "Pioneer girl", die schrijfster Pamela Smith Hill zo uitgebreid heeft beschreven in haar boek "Laura Ingalls Wilder, a writer's life".

(Dit is het boek dat ik zo uitgebreid behandel in "The truth", dus ik heb besloten PIONEER Girl niet te bestellen. Ik ben dit boek praktisch letterlijk aan het vertalen, weet nu dus al wat er gaat komen, vind $35 best wel veel geld, plus ik heb het manuscript natuurlijk al, die heb ik gelijk gedownload nadat daar toestemming voor was gegeven (zie manuscript en onbekende verhaaljes).
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 18-05-2013 21:16

Ik keek even of men al iets meer wist over dit boek, nee dus, nog steeds vertraagd, maar als je naar google gaat/ Laura Ingals Wilder Pioneer Girl Project en dan op dit onderwerp naar beneden scrollt, zie je 2 heel lieve filmpjes. Een over voorwerpen en een over documenten.
www.pioneergirlproject.com
Afbeelding

Halfpint
Site Admin
Berichten: 3644
Lid geworden op: 13-04-2011 22:25

Bericht door Halfpint » 31-10-2013 22:30

Het einde nadert voor de voltooiing van Pioneer Girl. Men zegt nu dat het boek in de zomer van 1914 te koop wordt aangeboden.
Afbeelding

Plaats reactie